Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

http://www.drank-bedankjes.nl/huwelijk-bedankjes

14-1-2011 22:24:20
Hallo bruidjes

Voor onze trouw zijn we nog op zoek naar originele bedankjes

Na lang zoeken he ik bovenstaande site gevonden.
Een flesje drank met je eigen etiket op, ik zou dit late vullen met loveshot aangezien ons thema fushiaroze is

Iemand ervaringen?

Flesjes lijken me wel nogal klein ....

Sarah
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1354

lies
2-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 22:58:23

Hoi Sarah,

de flesjes zijn inderdaad aan de kleine kant precies. Volgens mij ga je ze best kunnen vergelijken met de flesjes Flügel die wel eens op fuiven en festivals worden verkocht.
Kheb geen idee wat je daarvoor betaald maar mogelijks toch wel minder dan 0,99 euro... en een etiketje is snel gemaakt hé! + de kleur matcht perfect bij jullie thema!

Alvast veel succes

Lies

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik15-1-2011 12:45:54

Ik vind het wel een leuk idee...
Ik zag dat je ook uit verschillende groottes kan kiezen...

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik16-1-2011 22:23:21

http://www.anitasroom.eu/

Ik weet niet of je in Belgie of in Nederland woont, maar dit is een site van iemand uit West-Vlaanderen (Ieper). Je kan alles afhalen in de winkel te Poperinge, bij haar thuis in Ieper of laten opsturen.

Ik heb zo'n flesjes laten maken voor de communie van mijn stiefzoontje. Voor de mannen hadden we flesjes met jenever, voor de vrouwen hadden we een plat potje met badzout. Op de potjes en flesjes hing een foto etiket, alles was verpakt in een mooi micca-zakje met daaraan een kaartje "Bedankt". Was echt heel mooi en wij zullen ook zoiets kiezen voor ons huwelijk.

De prijs was zo'n 1,45 euro per stuk, gevuld en verpakt. Je kan ook altijd de flesjes zelf opvullen, de etiketten zelf erop kleven en zelf verpakken, dan komt het nog een stuk goedkoper uit.

Groetjes

blondina

Meld misbruik17-1-2011 12:17:15

Op de site heb ik gezien dat de drank-bedankjes zowel in België (Hoegaarden) als in Nederland (Veghel) te verkrijgen zijn.
Afhalen schijnt ook tot de mogelijkheden te behoren.

blondina

Meld misbruik17-1-2011 12:20:00

www.drank-bedankjes.be en www.drank-bedankjes.nl

Had ik vergeten erbij te zetten.

blondina

Meld misbruik18-3-2011 17:25:24

Hoi Sarah,

Is het nog gelukt met je bedankingen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...