Terug naar overzicht
Hieronder een overzichtje.. zelf kozen wij voor het Ontmoetingscentrum in Winkelomheide Schranshoeve -Vorselaar De Hezehoef - Olen Torenhof - Tongerlo Zotte morgen - Geel La Grange - Massenhoven De Vlasschaard - Hulshout Maekelhoeve - Veerle Ter Wieke - Wiekevorst Daemshof - Noorderwijk Familia - Nijlen Hof Ter Venne - Langdorp Rubens - Berlaar
Hieronder een overzichtje.. zelf kozen wij voor het Ontmoetingscentrum in Winkelomheide
De Hezehoef - Olen
Torenhof - Tongerlo
Zotte morgen - Geel
La Grange - Massenhoven
De Vlasschaard - Hulshout
Maekelhoeve - Veerle
Ter Wieke - Wiekevorst
Daemshof - Noorderwijk
Familia - Nijlen
Hof Ter Venne - Langdorp
Rubens - Berlaar
Beste Cardi, Het Daemshof was vorig jaar ok ! Mooi terras en tafels en stoelen zelfs in de mooie tuin. Ideaal bij warm weer (augustus) en voor kinderen. De foto's kwam dit ook ten goede. ;-) In de buurt heb je de Zandkapel ook een mooi kapelletje om te huwen indien je kerkelijk huwt. Vriendelijke groeten, Yves
Wij hebben de Vlaschaard in Hulshout
Als je meer informatie wilt rond de vlaschaard dan mag je me altijd een persoonlijk bericht sturen hoor
Best kies je zo snel mogelijk je zaal en bekijk je welke vrije dagen ze nog hebben. Dat hebben wij ook zo gedaan. Wij zijn dan ook op een vrijdag getrouwd, want alle zaterdagen waren al bezet.
Bedankt allemaal.We hebben al enkele zalen gecontacteerd.Enkel de Vlasschaard in Hulshout heb ik niet kunnen te pakken krijgen.De Vesten in Laakdal reageerde onmiddellijk en hier waren naar onze verbazing nog heel wat datums vrij in augustus. De tip van de Zandkapel is ook zeer handig, gaan we zeker eens een kijkje nemen.Claudia, wat zijn jullie ervaringen tot nu toe met de vlaschaard? Groetjes
De Vlasschaard in Hulshout heeft een vaste dag wanneer je langs kan gaan zonder afpsraak. Ik dacht op maandagavond maar ik veronderstel dat je dit op hun website wel kan terugvinden..