Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij mama's

15-1-2011 10:49:09
Hey iedereen,

Mijn mama en schoonmoeder zullen binnenkort ook eens beginnen kijken voor hun kledij. Ze willen allebei absoluut een broek en een mooie/feestelijke blouse/topje/... erboven. Mijn moeder houdt wel van linea raffaelli (van de broeken en topjes) maar weet niet of bruidswinkels dit in haar maat (46-48) gaan hebben. We willen natuurlijk dat ze er stralend als 'moeder van de bruid' uitziet :-)

Weten jullie goede winkels (regio gent - eventueel Wvlaanderen) waar je ook suitekledij voor een maatje meer kan vinden? Alle tips zijn welkom!

groetjes

Evi
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1451

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik15-1-2011 12:14:24

Bij Cony in Maria-Aalter hebben ze heel veel. Ook in Vomac in Oostkamp kan je hier zeker aanraken! Mijn toekomstige schoonmama heeft ook maatje meer en daar hebben we eens tussen suite gekeken toen ik daar een kleed ging zoeken en zitten zeker zaken tussen. Ze kunnen er ook makkelijk aanraken dus stel dat ze iets mooi ziet kan ze altijd vragen of ze eraan kunnen raken. (Hebben bij beide Linea Raffaelli).

Wens hen veel succes met de zoektocht!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-1-2011 18:25:43

Hey, In Bottelaere heb je ook een winkel die dat verkopen... zeer vriendelijke mevrouw..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...