Terug naar overzicht
hey, bel anders eens naar een bruidswinkel waar ze deze jurk verkopen en vraag gewoon in welke prijsklasse dit valt, en is dit teveel geld moet je anders eens bij youniek proberen, volgens dat ik al gehoord heb kan je daar een jurk laten namaken als je een foto hebt, mss ook eens bellen é
De jurken van cymbeline zitten rond 1500, maar dat van jou is helemaal met kant, en dat is altijd duurder. Ik had er ook een gepast met de bovenkant helemaal kant, en dat was 2000. Maar iets nagemaakt is wel nooit hetzelfde vind ik, tenzij je iemand kent die supergoed is.
De gelijkaardige jurk uit de vorige collectie kostte iets van een 1800 euro
Erg bedankt voor de reacties. Ik ga hard op zoek naar deze jurk tweedehands!
Wauw die is inderdaad supermooi! :-D
Hallo, Ik heb de Eleonor gepast bij Le Chapeau in Antwerpen. Hele mooie jurk. Kostte daar iets meer dan 1700 euro. Ik heb er ook 1 gekocht van Cymbeline: Dolly (collectie 2010) en die kwam op 1400. De winkel is ook echt een aanrader trouwens!Ze nemen echt de tijd voor elke bruid.Ik denk dat wij er bijna 3u waren.Nog veel succes met je zoektocht!! Katrien
Hoi, Ik heb deze jurk gekocht in Antwerpen, ook bij Le Chapeau (mooi is ie he!!). Inderdaad rond 1700 euro. Overigens zijn jurken in het buitenland veel goedkoper. Heeft te maken met hoge invoerkosten op luxegoederen in Nederland. En ik vond zowel de jurken als ook de service bij Le Chapeau erg goed. Succes!
Ik ben afgelopen zaterdag in deze jurk getrouwd. Hij is nog helemaal netjes (geen beschadigingen of vlekken). Ik denk erover om hem te verkopen, omdat hij anders nooit meer gedragen wordt en dat is echt zonde van de jurk. Ik heb hem bij le chapeau in Antwerpen gekocht en hij is wel helemaal voor mij op maat gemaakt. Ik heb een confectiemaat 36 en ben 1,70 lang. Ik ben 5 juli weer bereikbaar op het volgende emailadres: linneke83@gmail.com.
Ooo, linneke, ik ben echt wel geïnteresseerd, heb maatje 36 en ben 1m72 en heeeelemaal zot van de jurk! Vraag me alleen af of ik dan nog langs kan bij een winkel om ze eventueel nog te laten aanpassen... woon vlakbij le chapeau trouwens, maar denk niet dat ze tweedehands jurken zullen verstellen :/ Of misschien een goeie naaister...