Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum verloofde is gekocht

15-1-2011 15:33:28
En hij ziet er echt FANTASTISCH uit!!!
Heeft ééntje van Cossmo gekocht, wel bijna 300 euro boven ons opgesteld budget, maar ja, hij moet zich ook goed voelen die dag hé! Mijn kleed kostte ook genoeg! Nu nog schoenen gaan zoeken.
Ik kreeg de tranen in mijn ogen toen ik hem zag staan. Zo mooi!

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1529

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik15-1-2011 15:57:15

hey kelly,
super! weeral iets dat in orde is. :)
dat zal bij ons voor een van de weken worden vrees ik. maar we gaan er eentje huren aangezien mijn verloofde dit achteraf nooit meer wil dragen :)
ben al blij dat ik hem die dag eentje kan laten dragen :)

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik15-1-2011 16:24:50

Cossmo heeft inderdaad mooie kostuums
De mijnen heeft er eentje van Masterhand genomen en ik kreeg ook in krop in mijn keel toen k hem zag staan :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info