Terug naar overzicht
ja ken je dilemma Kelly. ik zou het ook echt niet weten hoeveel misboekjes je moet voorzien, want niet iedereen die na de feest komt, zal ook naar de kerk komen.
Wij nemen ongeveer een 50 tot 70 tal misboekjes en hebben 25 bedankjes voor de kids die buiten aan de kerk staan. Bij ons zijn ook een 200 tal mensen gevraagd. Voor de kids hebben wij eenvoudig gerekend. Eerst gekeken hoeveel er in de familie zijn en dan een 15 tal extra genomen voor buiten aan de kerk. Veel succes nog met de voorbereidingen. Groetjes Orily
Ik heb even geteld. Ik zit aan 67 kinderen!!! Dus dat zijn alle kinderen waarvan de ouders zijn uitgenodigd op avondfeest, maar moet ik die echt allemaal tellen?
Ik denk dat het voor elke bruidspaar gokken is.... Wij hadden 96 misboekjes en hadden er 10 over. 16 snoepzakjes en 6 over maar bij ons in de familie en vriendenkring zijn er niet veel kinderen....
Niet iedereen die uitgenodigd is voor het feest komt naar de kerk hé! Wij zeggen tegen nonkels en tantes dat we graag hebben dat ze meegaan naar de kerk. Wat neven, nichten, collega's, kameraden betreft... degene die graag willen komen naar de kerk die laten dit spontaan weten of ze vragen of ze naar de kerk mogen komen. Dus eigenlijk wel handig.. zo kunnen we voor iedereen een boekje voorzien.. ga er toch een 20 tal extra nemen hoor om op zeker te spelen!
Dat kan je echt moeilijk voorspellen voor iemand anders... Wij trouwden op een vrijdag, in de 'grote vakantie' en hadden van onze 150 misboekjes nog zo'n 20 boekjes over... Ook hadden we 100 snoepzakjes voorzien (ik was toen juf in 2 klassen, die brengen nog een broertje of zusje mee, nog veel kleintjes in de familie en vriendengroep, dus ja...) en hadden er nog een 30 over. Deze zijn 's avonds aan het gastenboek gezet. Dus wie wou, kon dan nog eentje nemen.
Je moet gewoon even tellen hoeveel kinderen er zijn bij de mensen die je verwacht en daar een aantal extra bij tellen. Beter te veel dan te weinig he... Voor de misboekjes hetzelfde principe, maar daar kunnen de koppels eventueel nog een boekje delen als er te weinig zouden zijn.