Terug naar overzicht
Wij hadden ook gedacht om een last-minute te boeken omdat we een 4 tal jaar geleden dit zo gedaan hebben en dit was super meegevallen. Maar omdat het toen mei was en nu juli kwamen toch de twijfels of dit in die periode wel zou lukken. We zijn naar het reisbureau geweest en de mevrouw raadde toch aan om nu te boeken omdat in juli niet veel keus meer zal zijn en je moet pakken wat je hebt. Wij hadden de eerste keer een bepaald hotel gekregen (van een bepaalde keten waarbij het reisagentschap de garantie geeft dat het zeer ok is) en we wilden toch een hotel van dezelfde keten omdat je dan zekerder bent en dat zal dan in juli al bijna niet te doen zijn ook al is het van bestemming eigenlijk gelijk voor ons. Dus zullen we misschien nu al boeken en profiteren van de vroegboekkorting, want ook al betaal je wat minder bij een last-minute ik wil toch geen afgebrokkeld hotel omdat dat het enige is wat nog voorhanden is. Als we de volgende keer buiten het seizoen zullen weggaan zullen we dan wel weer een last-minute doen maar voor juli zullen we toch nu al boeken
Ik denk dat wij ook een last minute doen... Mijn verloofde heeft wel ervaring met reizen en hij ging dat regelen. Dus als hij het zo ok vindt, is het voor mij ook goed :)Wij gaan wel pas in september op huwelijksreis gaan waarschijnlijk.