Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes...

15-1-2011 17:23:35
Ik wou graag origineel zijn, maar geraak nergens.
Kort : Ikzelf Vlaamse, mijn bijna-echtgenoot Nederlander. Ik heb twee kinderen (8 en 10 jaar), we willen hen graag in het hele gebeuren betrekken (we trouwen met zijn vieren :-) )
Ik had graag originele uitnodigingen, tafelnamen, enz.
Vooral de uitnodigingen zijn prioriteit, maar ik geraak er helemaal niet. Ik wou eerst de nadruk leggen op dat België - Holland, of de jongens iets laten tekenen of of of of ...
Wie kan mij helpen ?

mieke
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 674

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik15-1-2011 17:56:13

Hey Mieke,

je zou kunnen proberen overeenkomsten te vinden in de 2 landen en daar dan wat mee doen. Bvb de Maas, die zowel door België als Nederland stroomt. Eenzelfde taal, ook al is bij de enen "kleed" een kledingstuk en bij de anderen een tapijt ? In de kunst : Johannes Vermeer in Nederland en Jan Van Eyck in Vlaanderen. Artiesten : Will Tura en Marco Borsato. De 2 landen zijn eveneens koninkrijken, zij het bij ons met een koning en bij hen met een koningin.
En bvb op je uitnodiging vooraan dan schrijven :
Daar waar het vlakke land en Nederland elkaar ontmoeten...
en dan binnenin bvb. : ... is het FEEST ! En grappige tekeningen of collages van de kinderen die telkens de twee landen 'verenigen' (bv. Belgische koning met Nederlandse koningin). Dit zijn maar losse ideeën ; het is wat spontaan in me opkomt.
Veel sukses ermee !

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-1-2011 18:14:20

Hey,

Ik zou ook gaan voor de verschillen van Belgie en Nederland. Want als je goed kijkt en luisterd zijn we verschillend en toch gelijkend. ( zelf ben ik ook een Nederlandse ).

Zoals in het liedje van Robert long met Margriet Hermans; een heel verschil.... en toch.

Sukses

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik15-1-2011 22:56:18

Ik heb een leuke uitnodiging gezien bij cartarosa.be onder hun collectie Design (CR045). Zeker eens kijken. Is een soort verkeersbord zoals aan de snelweg. Lijkt me heel speels en hillarisch. Of gewoon bij Hallmark een leuke kaart kiezen die een beetje naar de kindjes kan verwijzen (vb Hoops en YOYO). Ik denk hier iets mee te doen en de aankondiging door de kindjes laten doen en op dezelfde kaart de mensen door ons te laten uitnodigen (een soort aankondiging en uitnodiging in 1, scheelt ook in de kosten)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info