Terug naar overzicht
Neen, ik vond het veel geld voor de locatie Heb je al prijs ?
Nee nog niet..ik was van plan om morgen eens een e-mailtje te sturen. Is het heel duur? Ik vond het wel een mooie zaal ( op internet gezien) en je kan de catering zelf inhuren en dat doen wij liever dan een zaal huren waar catering in zit.
Ik ken iemand die er getrouwd is in het thema 'boer en folklore'! Ze hadden volksspelen en zo gehuurd en BBQ gedaan met een traiteur! Het was een heel erg leuk en mooi feest!
ik ben er in september naar een trouw van een vriendin geweest. was heel erg leuk kader, echt in het groen, was wel wat fris tijdens de receptie. ze hadden ook een goede traiteur (welke weet ik niet meer), zeker groot genoeg!
mijn nicht is er getrouwd, toffe locatie!!
HalloEn? Zijn jullie er dan uiteindelijk getrouwd? Wij zouden ook deze locatie willen kiezen. Prijs is al opgevraagd, maar zou toch wel willen weten hoe de ervaringen waren van mensen die daar hun feest hadden. Dank jullie wel!
Nee , we zijn uiteindelijk voor de pottemaekershoeve gegaan, dat is 5min. van de roode poorte. Dat is een vergelijkbare schuur waar je ook alles zelf moet doen. De grootte en vorm van die hoeve was beter voor ons. Succes nog!