Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

open deur bruidsparadijs

16-1-2011 21:08:14
Vandaag zijn we vol enthousiasme, met een bevriend koppel die ook huwt dit jaar, naar de opendeur geweest bij Het Bruidsparadijs in Merksem......

Onze enthousiasme ebte vlug weg....

Buiten stonden een paar bussen, gewoon op straat geparkeerd die je dan kon huren als trouwvervoer, niet eens gewassen.... een old timer achter een hek, waar je dus nit bij kon.

Aan de ingang een rode loper, die te breed was voor het pad, in de inkomhall, staat nog de kerstboom te pronken.
Eens binnen, vraagt de verkopster direct aan de balie.....kan ik helpen, ist voor trouwkleren of accessoires...

Euh....om rond te kijken.....

Je mag niets aanraken, overal staat, niet passen, niet aanraken, kleren allemaal achter gordijnen en plastiek....

Geen glaasje aangeboden..geen, opendeur gevoel, weinig volk....

Op het einde komt de verkoopster vragen, hebben jullie al kleren gekocht? Ik geef u toch nog een folder mee...
En 10 minuten later stonden we weer op straat. Met een naar gevoel.

De bruidssuiker hartjes die wij bestelden bij een plaatselijke doopsuikerwinkel was wel 5 euro de kilo goeikoper en de grote witte paraplus kosten er zker 10 euro meer dan in andere bruidszaken....

We zijn dan maar van Merksen naar Kortrijk gereden naar de huwelijksbeurs "wij trouwen", 10 euro ingang, maar....veel volk, allemaal vriendelijke standhouders en proffessionele uitleg....wat een verschil.
Gratis folder, proevers, wedstrijden......

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 870

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik16-1-2011 21:17:59

mijn kerstboom staat ook nog hoor :-(
en inderdaad is niet zo leuk als je daar toekomt en geen wauw gevoel hebt, vooral als je de naam hoort zou je anders verwachten dan een vuile bus een een oldtimer die je van in de verte moet bekijken.
Wat betreft de bruidskledij is dat perfect normaal hoor nergens waar ik in men ganse leven al kwam kon je zomaar tussen de rekken snaren en effe kleedje of kostuumpje passen. Heb bij de keuze van mijn eigen kleed zelfs de jurken nooit te zien gekregen moest kiezen in een boek en dan ging de mevrouw ze achteraan halen mja da was ook effe balen aangezien ge nie eens een deftig zicht hebt op uit wat voor stof de jurk is gemaakt.
Nu het is alvast leuk om te horen dat je toch nog een fijne namiddag had desondanks de vele kilometers die je er moest voor afleggen... (en toch al een meevaller van dat bruidssuiker niet ;) )
groetjes
Fatimma

Dorien
1-10-2010
 Meld misbruik16-1-2011 21:23:08

Hey Jeff,

jammer dat het niet meegevallen is.

Ben blij dat je je reactie hebt meegedeeld want ik was van plan volgend weekend met mijn vriend naar daar te rijden en zag er al geweldig hard naar uit. Je bespaart me een teleurstelling ;-)

Goed dat je toch nog een leuke dag gehad hebt op de beurs.

Groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik16-1-2011 21:24:43

Ik weet ook wel dat de bruidsjaponnen achter plastiek zitten, werk zeld in de mode! Maar voor een opendeur, smukken wij de winkel op, presenteren de max aan kleren op poppen, etalage, podium enz, een welkomstdrankje, een proevertje.....je verkoopt niet alleen je produkt op zulke dagen, maar ook je NAAM, je gedrevenheid, je produktkennis......

Ilse

Meld misbruik16-1-2011 21:38:37

Hallo,

Wij zijn er gisteren ook geweest.
We zijn er toch wel langer binnengeweest dan jullie. ;-)
Eerst eens rondgekeken in de verschillende kamertjes (geschenken, fotografie, ringkussentjes,....). Van kledij zag je idd alleen enkele exemplaren op paspoppen. We hebben toen wat meer info gevraagd (ivm prijzen van bruidskledij enzo bleven ze heel "algemeen").
We mochten eens naar het wagenpark gaan kijken. Een verkoopster ging met ons dan naar beneden waar alle bussen en auto's binnen stonden. Blijkbaar kan je daar die zaal ook huren en dan heb je als decoratie de auto's (leek mij niet zo aangenaam omwille van oa al de geur van de uitlaatgassen). ;-)

Denk niet dat wij daar iets gaan kopen, maar op zich viel het van vriendelijkheid nog wel mee.
Inderdaad geen drankje/hapje wat je bij een opendeurdag misschien wel mag verwachten.

We hebben nog een bundeltje met info meegekregen en enkele boekjes met bruidskledij (omdat ik er achter vroeg).

We hadden ook beter naar een beurs gegaan, maar we vonden het wat te ver.

groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-1-2011 21:53:32

Hey Jeff,
Ben ook naar Kortrijk geweest. Fantastische beurs hé. Wij hebben ons vervoer gevonden op de beurs. We zitten natuurlijk met een specifiek probleem: onze gehandicapte zoon kan niet uit zijn rolwagen gehaald worden en we zochten dus een bus voor de suite waar hij ook op kon. Het zal waarschijnlijk Ceremonies Roger (CR) worden. Hebben jullie nog knopen doorgehakt vandaag? Veel succes nog met jullie voorbereidingen.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik16-1-2011 21:59:06

@cindy :-) heb jullie tegen gekomen op de beurs,stonden net op dezelfde moment aan een bus,en hoorde je vertellen over probleem voor het op de bus geraken met jullie zoontje.
Toch fijn dat je alsnog vervoer zal gevonden hebben op de beurs :-)

Dixie
15-10-2011
 Meld misbruik17-1-2011 6:49:43

Wij zijn zaterdag ook naar de beurs in Kortrijk geweest en hebben er ook ons vervoer gevonden. Bij De Feestbus. Mooie Zwitserse Oldtimer-bus.

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik17-1-2011 7:30:55

Het Bruidsparadijs komt op het eerste zicht niet echt wauw over. Maar toch heb ik niets dan lof over hen. Mijn ventje heeft zijn kostuum daar gekocht en ik moet zeggen dat de service er echt super was. Vriendelijk, gedienstig, ... Niets was hen te veel.
Eerlijk gezegd stond dit in schril contrast met de service die ik gekregen heb bij Liliane Claes. Vriendelijkheid was daar ver te zoeken.
Ik moet zeggen dat ik echt spijt gehad heb dat ik mijn kledij eerder in Herentals gekocht had. Mijn ventje is echt als een prins behandeld geweest, tegenover ik...
Wil alleen maar zeggen: 't is niet al goud wat blinkt, hé.

Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik17-1-2011 9:21:18

Hallo Jeff

Mijn vriend en ik zijn gisteren samen onze moeders en mijn zus naar het Bruidsparadijs geweest. Het was een hele andere opendeurdag dan ze normaal in oktober doen.
Wij zijn in oktober ook al geweest en toen stonden er paspoppen met kleedjes enz in de zaal beneden (die je kan huren).
Ik heb een maand geleden mijn kleedje daar gekocht en ben er heel vriendelijk behandeld geweest. Gisteren hebben wij daar onze uitnodigingen gekozen, want we krijgen de binnendruk gratis (door aankoop van kostuum/kleedje).

Maar ik kan aannemen dat het er gisteren een heel andere indruk gaf! Gelukkig heb je er dan toch nog iets proberen van te maken op de beurs in Kortrijk.
Het was dit weekend ook wedding beurs in Hasselt.

Grtjs

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 16:59:33

Ik ben ook een kijkje gaan nemen in het bruidsparadijs een tijdje geleden.
Vond het daar ook absoluut niet zo aangenaam.
Ik legde uit wat voor kleed ik mooi vond en kreeg eigenlijk niets te zien dat er een beetje op trok.
Bij de meeste bruidswinkels mag je mee gaan kijken tussen de rekken. Hier dus niet, kreeg gewoon enkele modellen te zien.
Had ook de indruk dat ze niet veel tijd wou vrijmaken voor mij.
Maarja dat is natuurlijk mijn ervaring. Blijkbaar zijn er ook een heel deel positieve ervaringen.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik17-1-2011 21:30:17

Alleee ben toch de enige niet, met zo een buikgevoel......

En evenveel goeie als mindergoeie opmerkingen, stemt toch tot nadenken vinden wij...
De goeie mogen toch de bovenhand halen, toch zeker voor de mooiste dag van ons leven, en willen toch wat service in ruil voor onze spaarcentjes!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-1-2011 12:10:59

Hey,
Ik heb mijn kleedje gekocht in het Bruidsparadijs in Merksem en heb er eigenlijk geen klachten over. Ik kwam zonder afspraak op een vrijdagmorgend en gelukkig was het niet druk dus hebben ze mij na even wachten verder geholpen. De verkoopster (Chrisje) was heel vriendelijk. Oké ik mocht niet tussen de kleedjes snuisteren en dat vond ik niet zo tof maar na mijn aanwijzingen en een paar andere kleedjes passen, kwam Chrisje wel met mijn droomkleedje op de proppen. En kon er zelfs nog een hoop aanpassingen aan laten doen (zo heb ik de kraag van de top laten doen en ook de kleur van de rok gewijzigd). Was allemaal geen probleem en ze waren vriendelijk, ook bij de pasbeurten.
Groetjes,
ilse

Marita

Meld misbruik18-1-2011 13:41:36

Hey Jeff,
spijtig dat je het zo ervaren hebt. Het is inderdaad een opendeurdag na onze modeshow waar de nadruk gelegd wordt op het passen van de bruidsjurken/trouwkostuums. Op onze opendeur in oktober zijn inderdaad nog extra standen beneden in onze eventlocatie en hebben we heel het weekend een statische modeshow waar zo'n 100 bruidsjurken tentoon gesteld staan. Dit was nu in januari anders aangezien we een levende modeshow met 140 bruidsjurken gedaan hebben op vrijdagavond. Afgelopen zaterdag hadden we een make-up artiest die de aanwezige bruidjes gemaquilleerd heeft.
Dat niet iedereen zomaar tussen onze jurken kan gaan kijken, mag ik veronderstellen dat dit een logisch gevolg is van het produkt dat we verkopen. Een bruidswinkel is geen doordeweekse kledingzaak waar je alles uit de rekken kan halen en zomaar kan beginnen passen. Onze jurken zouden er - na verloop van tijd - nogal lief uitzien, denk ik. Vandaar onze vraag bij het binnentreden van onze winkel. In al onze andere "kamertjes" kan je zonder beperkingen alles bekijken, aanraken, proberen, kopen, bestellen, ... noem maar op.
De bussen die buiten staan, staan daar inderdaad ongewassen langs de straat en op de parking als eyecatcher. Op de parking staat momenteel ook een bus die klaar staat voor een herschildering zodat die tegen het nieuwe trouwseizoen 2011 perfect in orde is. Alle andere voertuigen staan beneden in onze overdekte showroom en zogauw wij weten dat klanten onze wagens willen bekijken, gaan wij met hen beneden een kijkje nemen. Beneden aan onze bar kon er sowieso ook gratis iets gedronken worden ... een koffie, biertje, cava, .... Ook boven in onze winkel staat een water- en koffieautomaat die - trouwens het hele jaar door - volledig gratis kan gebruikt worden of door onze verkoopsters aangeboden wordt.
Wij vragen inderdaad aan de klanten die binnenkomen waarmee wij hen van dienst kunnen zijn. Dit is om de afspraken te kunnen opvolgen en de voorziene verkoopster er bij te halen. Zo kunnen wij aan de klanten ook de nodige informatie geven wat accessoires of voertuigen/prijzen betreft en de klant eventueel een rondleiding in onze winkel geven. Indien de klant niet meer informatie kwijt wil aan deze persoon aan de balie, kunnen wij de klant ook niet ten volle verder helpen. Indien onze klanten liever alleen door onze winkel lopen en alles willen bekijken, kan dit zonder probleem. Er staan voldoende bruidsjurken op poppen om een eerste idee te krijgen van onze collecties. Afhankelijk van wat de klant nog nodig heeft of zoekt, geven wij een algemene folder van onze winkel mee of andere extra folders. Deze algemene folder van 52 pagina's wordt op de beurzen ook uitgedeeld aan de bezoekers.
Wat onze kerstboom betreft ... ja, die staat er nog en die blijft deze week nog staan om zo lang mogelijk het feestgevoel te behouden.
Hopelijk laten andere bruidjes zich hierdoor niet afschrikken en mogen wij hen bewijzen dat bijna al onze klanten met een gelukkig gevoel onze winkel verlaten en wij proberen al het nodige te doen om hen van dienst te zijn.
Met vriendelijke groeten,
Marita en het ganse Bruidsparadijs-team

Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:37:26

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...