Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis ligt vast!

17-1-2011 9:04:07
Eindelijk is het zover, onze huwelijksreis ligt vast! Zoals velen op het forum hebben ook wij net een huis gekocht en moeten we een trouwfeest betalen dus was het heel hard op het budget letten maar mijn verloofde is er in geslaagd!

We gaan 2 weken naar Italië. We landen in Rome en hebben daar een cabrio gehuurd om meer naar het noorden te rijden (richting Siena) daar blijven we ongeveer 5 dagen om de omgeving te verkennen met de cabrio en een dagje met de vespa. Daarna doen we er 2 dagen over om terug naar Rome te rijden met leuke tussenstoppen. En daarna nog een weekje Rome!

Voor deze 2 weken met de cabrio, onze vlucht en telkens een hotel met kamer en ontbijt of een b&b betalen we voor ons 2 ongeveer 1600 euro. Daar moet je natuurlijk nog je eten ginder meetellen en de kosten van alles wat je gaat bezoeken.

Alle eer voor mijn geweldige verloofde :-)

een dolgelukkig bruidje!

An
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 926

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 9:43:38

En een kei-toffe besstemming. Wij zijn verzot op Italië. Geniet ervan!

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 10:05:03

Wij gaan ook naar Italië voor onze huwelijksreis ... We gaan met de mobilhome naar daar en onze beste vrienden! Kijk er echt naar uit want Italië was altijd één van onze droombestemmingen !

Wij betalen € 600 voor met ons twee'tjes voor 11 dagen mobilhome ...

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 10:59:13

Super! Geniet er van! Italië is heel mooi! Zeker de streek rond Siena (San Gimignano, Pisa, Firenze).

(en de kosten van het eten: eten moet je hier ook doen hé :-))

groetjes
Joyce

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 12:19:43

hey an,

proficiat.
en Italië is nog altijd een super romantische bestemming!! goed gekozen van je verloofde!!
geniet ervan!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums