Terug naar overzicht
Ook wij gaan een kleuterke hebben op de moment van trouwen en zijn ook op zoek naar een leuk idee. Zou je eventueel een foto laten maken door een fotograaf? Dan gaat deze zeker leuke ideekes hebben - foto van kindje met trouwringen in zijn handje (eventueel ligt het handje op jullie handen) - kindje dat "mama en papa trouwen" op een muur schrijft met/onder de verf (photoshop?) - foto van kindje die jullie hoofden samenduwt om te zoenen (iemand hier heeft dat als avatar, superleuk !) - foto van jullie benen samen gebonden met touw/lint/koord, en een voldane kleuter met de uiteinden vast
hihi, das mijnen avatar! Merci Ce! Was echt nen spontane foto, wij moesten van fotograaf naar elkaar kijken (fotoshoot voor save the date kaart) en plots duwde ons zoontje onze hoofden naar elkaar! @ Saartje: wij gaan ons zoontje ook in de uitnodiging betrekken. We hebben voorlopig uitnodiging gemaakt en waarschijnlijk gaan we een soort 3-luik maken met foto van mij en zoontje links, foto van mijn verloofde en zoontje rechts en dan int midden foto van ofwel ons drietjes ofwel een foto van ons zoontje met een krijtbord vast met mama en papa gaan trouwen!
Hoi Wij moeten nu zaterdag gaan bij de fotograaf voor een fotoshoot voor op de uitnodigingen. Ik ga mijn dochter (3jaar) verkleden als minibruidje inclusief sluier en miniboeketje :-) Ik vind de ideeen hierboven super en ga deze zeker voorleggen aan onze fotograaf!
Zoveel toffe ideeën!! Ik ga eens binnen springen bij een fotograaf deze week. Alvast bedankt voor de reacties!! Saartje