TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
24-6-2011
|
17-1-2011 13:24:24
Wel , Wijzelf zijn naar de trouwbeurs geweest in Brugge , ergens in november was dat denk ik. Wij hadden ook al redelijk wat geplant , en eigenlijk zijn we daar een beetje van een kale reis terug gekomen. Er was wel een positief punt , en dat was het ijskarretje , maar uiteindelijk bleek die onze dag niet meer vrij te hebben. verder zijn we met heel veel blaadjes en boekjes naar huis gegaan en meer dan dehelft hebben we zeker niet meer bekeken. Qua ringen hebben we eigenlijk niet de kans gehad om dingen te "passen" zeker niet aan de stand van FDO , het was rijtje schuiven en drummen om iets te kunnen zien in de glazen kooitjes en constant was er wel iemand druk aant babbelen van het personeel. Nu het kan ook gewoon een druk moment geweest zijn . Maar uiteindelijk hebben ze maar een fractie van hun collectie mee als ik het goed begrepen heb. Wat voor jouw misschien wel weer positief kan zijn zijn de trouwkleren. Er zullen geregeld modeshows zijn , en dan tonen ze ook van welke winkel het is , zodat je daar eens kunt kijken en zo. Ik had mijn jurk al , dus zelf had ik er geen boodschap aan. Tip : moest je voor de make up willen gaan , zoek dan eerst het podium op om te "reserveren" ik kon niet meer omdat het "volgeboekt" was . groetjes Kelly
|
|
Valerie
27-8-2011
|
17-1-2011 14:12:38
Ik ben vorige jaar naar de beurs in Gent gegaan samen met mijn getuige (mijn vriend zag het absoluut niet zitten om mij te vergezellen). Het enige dat ik interessant vond was de modeshow. Wij hadden op dat moment nog niets gepland, hadden zelf nog geen datum in gedachten en heb op die beurs weinig gezien dat mij kon helpen. Voor de make up waren wij ook te laat, was nochtans vier uur voor sluitingsuur, en de andere standen spraken mij weinig aan. Voor mij was dit dus een beetje een verloren namiddag. Groetjes, Valerie
|
|
Leen
13-9-2014
|
17-1-2011 17:03:49
Nathalie, ik ben naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest, is ook een Trouw-mariage beurs. Ik vond het zeker de moeite, de modeshow is inderdaad heel mooi, zelfs Ian Stuart was daar toen. Wij hebben onze ringen daar gezien bij Wim Meeussen en achteraf ook gaan bestellen. Michèle van de make-up daar is super (was in een busje).
Er was helemaal geen wachtlijst, er waren verschillende stoelen, ik had wel het geluk bij Michèle te kunnen gaan,
Ik heb m'n gratis kaart al aangevraagd voor Gent, ik ga zeker terug met m'n mama (was vorige keer met m'n verloofde geweest).
Ik heb een email met men gratis kaart teruggekregen, vrijdagavond is VIP-avond met hapjes en drankjes, we gaan dan gaan. M'n mama wil haar ook eens laten opmaken, ze vond m'n make-up zeer mooi. Ik hoop dat ik deze keer eens uitgekozen wordt voor de bruidjes make-over, zodat mama me eens als een bruidje kan zien en ik ook eens een trouwkapsel kan testen.
Ik vond het wel de moeite.
Groetjes, Leen
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-1-2011 19:01:50
Idd, de modeshow is zowat het enige interessante...
Zorg zeker dat je gratis binnen kan!!!
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
17-1-2011 19:36:47
Hey meisjes,
Superbedankt voor jullie reacties!
Bij wie zou ik gratis kaarten kunnen krijgen? Ik wist helemaal niet dat dat kon!
Liefs,
Nathalie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
17-1-2011 20:11:09
Meestal bij de standhouders. Of op de website. Zo heb ik eens gratis kaarten voor de beurs in Brussel gekregen. Gelukkig, want na een half uurtje stonden we weer buiten! De gewone prijs was €10 per persoon!!!
|
|
Leen
13-9-2014
|
17-1-2011 21:01:44
Nathalie,
Ik heb het even opgezocht: gratis toegangskaarten via de website www.trouw-mariage.be en dan doorklikken op toegangskaarten.
Ze sturen je dan een mail met de kaart die je kan uitprinten.
Groetjes,
Leen
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
18-1-2011 8:10:57
Hey Leen, Hey Veronique,
Dank je wel voor jullie reacties! Ik heb eens de lijst met standhouders bekeken en een aantal bedrijven lijken me wel interessant. Ik heb een gratis kaart aangevraagd op de website van trouw-mariage conform jullie tips. Hopelijk ontvang ik die nog en loont het de moeite om te gaan!
Alvast superbedankt!
Liefs,
Nathalie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|