Terug naar overzicht
Ik wens jou een zeer fijne onvergetelijke dag toe!!!!!
Dag Elke,Ik ga op het eerste blad onze namen en datum schrijven. Op het tweede blad hetzelfde gedicht als op de voorkant van het misboekje. Je kan het ook gewoon op het eerste blad openleggen.Ik wens je een schitterende dag toe!!!Katrien10 juni 2006
hey elke,ons huwelijk draait volledig rond zoen, in ons gastenboek komen dan ook tekstjes die daar mee te maken hebben.veel succes en hopelijk wordt het prachtig weernele20 mei 2006
hey, Ik ga vanvoor op het eerste blad een korte samenvatting zetten over ons. Hoe de 10 jaar zijn verlopen! Alvast veel plezier en geniet van je dag!groetjes Veerle23/09/06
Hoi Elke,Wij hadden in ons gastenboek, een aantal foto's van onszelf geplakt en ook een aantal toepasselijke spreuken/gedichtjes zelf geschreven.De rest is opgevuld geworden door onze gasten.Groetjes, veel succes! en een mooie dag gewenst...An 13-08-05
Dag ElkeIk wil je alvast veel succes wensen zaterdag. Geniet er maar van, en breng vooral ook uitgebreid verslag hé!GroetjesVicky09.09.06
Hoi Elke, Vandaag is het mijn laatste werkdag en dan nog drie nachtjes slapen en we staan voor het altaar. Vanavond breng ik mijn gastenboek al naar de feestzaal, op het eerste blad heb ik onze uitnodiging gekleefd omdat daar inderdaad het gedicht staat dat de leidraad vormt voor ons huwelijk. Alles lijkt bij ons ook in orde nadat we maandag nog hals over kop onze tafelindeling moesten wijzigen door een afzegging en ik tot de bevinding kwam na een telefoontje met de drukker dat hij onze menu's vergeten was. Gelukkig mocht ik ze gisterenavond nog ophalen en ze zijn pico bello. t' ja en dan maar duimen dat het een prachtige dag mag worden. Ik wens je in elk geval een spetterend huwleijk toe. ine
elke geniet met volle plezier.Laat iets weten hé?groetjes ellen
elke !!!!ik wens jou een fantastische huwelijksdag toe ,geniet er met volle teugen van ,groetjes susy