Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestigingsdatum

17-1-2011 13:27:02
Hoi Allemaal,

Er zijn waarschijnlijk al andere die deze vraag gesteld hebben, maar vond het niet onmiddellijk terug.
Wij trouwen op 16 april. ongeveer een week voor die datum moeten wij alles doorgeven naar de zaal.
Nu vroeg ik mij af welke datum we best kunnen noteren voor de bevestiging. 14 op voorhand of vroeger.
Wat denken jullie?

lies
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1426

joy
16-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 13:28:52

hey!

Wij trouwen ook op 16 april en vragen op onze uitnodiging of ze ten laatste tegen 1 april willen bevestigen.

lies
16-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 13:36:41

Bedankt voor de snelle reactie.
Bij ons staat het voorlopig op 31 maar...

wou gisteren de laatste hand leggen en dan ja begin ik te twijfelen he.

deze week MOET het naar de drukker...

Hoever staan jullie met de uitnodiging?

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik17-1-2011 13:55:42

Zorg dat je zeker een week speling hebt, zoiezo heb je mensen die vergeten te verwittigen en die moet je zelf nog contacteren.

Wij trouwen 05/02 en ik heb bevestiging gevraagd tegen 15/01, ik heb nu nog een week tijd om iedereen te bellen waarvan ik niks weet

Els
9-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 14:10:12

Wij trouwen op 9 april en vragen om te antwoorden voor 13 maart. Op 30 maart moeten we de definitieve aantallen doorgeven aan de zaal, dus dat geeft ons nog een dikke 2 weken om mensen op de bellen die niet geantwoord hebben en om de tafelindeling op te maken.

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 14:57:59

Hallo Lies,

Wij trouwen ook 16 april, op de proefdruk had ik staan bevestigen voor 31 maart.
Maar deze week was ik aan het denken om het nog een week te vervroegen.
Dan ben je zeker dat je iedereen die niets laat weten nog kan bereiken.
De mensen weten dan toch ook al of ze al dan niet kunnen komen...waarom zo lang wachten om iets te laten weten?

Niet?

Groetjes,
Julie

lies
16-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 16:09:11

hoi Julie,

ik dacht net hetzelfde... maart toen twijfelde ik weer. hehe...
ach we zien wel 31 maart is dan weer het einde van de maand... kweet niet waarom maar lijkt voor mij een makkelijk te onthouden voor de mensen...

We zien wel wie weet blijven we wel bij onze 31 maart.

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik17-1-2011 16:22:10

Wij trouwen op 22 september 2012 en ik denk dat ik de mensen ga laten bevestigen tegen uiterlijk 15 augustus 2012. Zo heb ik nog voldoende speling (tot de 1ste steptember) om iedereen te contacteren die nog niets heeft laten weten.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-1-2011 18:58:19

Meestal is dit 2 tot 4 weken voor de trouwdatum. Voor beide valt wel iets te zeggen, hoor: 4 weken op voorhand, dan heb je zelf voldoende de tijd om mensen die niets laten weten, nog te contacteren. 2 weken op voorhand, dan denken de mensen al sneller aan jullie trouwdag, dus valt hen sneller in of ze al dan niet bevestigd hebben...

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik17-1-2011 20:02:01

wij trouwen 9 april en vragen bevestiging voor 1 maart. dat was makkelijker om te onthouden dan dat we 7 maart ofzo gezet zouden hebben... Ik denk dat het dus ook een beetje een datum moet zijn die je makkelijk onthoudt. En op deze manier hebben wij nog ruim de tijd om de laatkomers na te bellen..

davina
6-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 22:15:33

hey, wij trouwen op 6mei en de mensen moeten bevestigen voor 1april, ook omdat wij dit makkelijker te onthouden vinden dan 9april ofzo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info