Terug naar overzicht
is het niet blue bay? daarvan liggen de prijzen tussen petit filou en Riverwoods in afhankelijk van wat je neemt het gaat iets meer naar de prijscategorie van riverwoods laat het me zo zeggen een gilet van petit filou zou 40 euro zijn die van blue bay is €59 Als je naar een kindjerkleding zaak in de buurt gaat waar ze blue bay hebben moeten ze normaal boekjes hebben en bij blue bay staan daar altijd de prijzen bij :) das ook nog handig, bij filou en friends of petit filou ook trouwens. Veel succes in je zoektocht (dit mag ik gelukkig al van mijn lijst schrappen want heb voor beide kindjes de kleren al woeehoeeew :-D ) Fatimma
ben gisteren gaan kijken een kleedje koste 59.95 euro de gilet ook 59.95 euro !!
Ik heb dit weekend ook kleedjes voor de bruidskindjes gekocht van blue bay en idd niet echt goedkoop bij ons was het kleedje 69.90 en een gilet 65.90 euro... Wel echt een mooie collectie!
Ja idd blue bay haha typfout :-) Ik zal eens dringend moeten gaan shoppen se.
Onze bruidskindjes zijn ook net gekleed uit de collectie van blue bay party. Niet zo goedkoop maar heel mooi!!!