Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppedoos

17-1-2011 16:38:17
hier even een oproep naar de reeds getrouwden op deze site ;-)
is er niemand die zijn enveloppedoos wil verkopen? Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief, vind degenen die te koop staan nogal duur om ze maar één avond te gebruiken. en toen dacht ik, misschien zijn er wel mensen die de hunne willen verkopen?

Jessica
25-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1492

gaby
16-9-2011
 Meld misbruik17-1-2011 17:04:08

en gewoon zelf maken op internet staan echt leuke voorbeelden, heb bij ikea 3 ronde dozen gekocht voor 4,95 euro, die op elkaar lijmen, heb je al de vorm van een taart. gleuf erin maken en klaar. www.forthemodernbride.com staan ook leuke voorbeelden.

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 17:22:10

hey jessica,

heb juist is rondgekeken op kapaza, daar staat er eentje te koop voor 20euro.
het was een zoekertje van vlaams-brabant.
miss kan je daar is rondkijken.
groetjes

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 17:40:27

Ik heb er ook eentje zelf gemaakt... 2 spaarvarkentjes (één bruid en één bruidegom) met papier marché... persoonlijk vind ik dat ze goed gelukt zijn... alles bij elkaar denk ik dat ik 10 euro kwijt ben (en wat tijd)...

Ik heb ze op foto. Ik kan ze je wel doorsturen als je wil, geef dan maar je e-mailadres door...

Groetjes
Elke

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-1-2011 18:55:14

Je hoeft daarom geen echte enveloppendoos te hebben, hé! Alles kan: ik heb al een echte brievenbus gezien, een vogelkooi, een klein huisje, een oude reiskoffer (omdat het geld naar de huwelijksreis ging),... Wij hadden zelf een ladenkistje met 3 laatjes. Zo kon ik op de avond zelf ook de enveloppen al 'sorteren': één laatje voor de familie, eentje voor de vrienden en eentje voor de collega's. Indien er dan een lege envelop of een envelop zonder naam bij zou zitten, kon ik gemakkelijker nagaan in welke richting we moesten zoeken. Gelukkig was dat bij ons niet het geval.

valerie

Meld misbruik19-1-2011 19:12:13

wij hadden toch een nieuwe brievenbus gekocht en hebben die dan eerst gebruikt om onze envellopes in te steken, leuke souvenier nu

Melanie

Meld misbruik24-1-2011 14:39:07

Vanaf eind februari 2011 zal het nieuwe zondagavondprogramma ‘De Kazakkendraaiers’ van Bart De Pauw te zien zijn op één, ter opvolging van De Pappenheimers.

De Kazakkendraaiers wordt een humoristisch panelprogramma, afgewisseld met intelligent-komische candit camera filmpjes. De rode draad doorheen het programma is het gebruiken van vernufte retoriek om zich uit bepaalde (moeilijke, genante) situaties te redden.

Een huwelijk van iemand onbekend is zo een situatie waarin spelers kunnen worden gedropt met een bepaalde opdracht waar slimme argumenten de enige uitweg vormen. Daarom zijn we opzoek naar koppels die tussen januari en mei hun liefde bezegelen met een huwelijk en die eens zin hebben in wat anders: hun eigen familie, vrienden en andere genodigden beetnemen op een zeer leuke, humoristische manier.

Wij dragen het recht op privacy erg hoog in het vaandel en staan erop dat alles met volle respect verloopt. Personen die worden beetgenomen, maar dit liever niet op televisie laten zien, krijgen de kans om te wijgeren. Het is wel van uiterst belang dat koppeltjes die geïnteresseerd zijn dit niet overleggen met naasten zodat niemand op de hoogte is van wat er staat te gebeuren. Het is verder ook niet de bedoeling alle aandacht te trekken naar de opname. In overleg met de koppels zal worden nagegaan wat het uitgelezen moment van de dag is om de opname te laten starten.

Indien jullie interesse hebben, mogen jullie steeds contact opnemen op het nummer 02/410 01 10 of via het e-mailadres melanie@koekentroef.be.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...