Terug naar overzicht
Bij ons gaat de suite mee op fotoshoot. We nemen dan een aantal foto's met heel de groep en dan brengen wij ze naar een taverne waar ze hopelijk op een terrasje iets kunnen drinken en een snackje nemen. En dan gaan ik en mijn vriend nog verder wat foto's van ons twee trekken.Misschien kan de suite ook naar uw huis gaan voor een drankje en een hapje of zo... Of gewoon even naar huis...
WIj heben het burgelijk huwelijk om 11h enom 15h in de kerk. HIertusen gaan we foto's trekken en wie niet mee wil kan bij ns thuis blijven. Na de foto's komen we daar toch samen om een klein hapje (sanwichke) te eten en schuimwijntje . Nadien vertrekken we allemaal samen naar de kerk dus er blijft niemand achter.
Onze planning ziet er als volgt uit: 9u00 de foto's 10u30 de foto's met suite 11u30 burgerlijk huwelijk 12u30 kerkelijk huwelijk 14u00 lunch met suite 16u00 receptie 18u00 'rust en opfrismomentje' 19u00 avondfeest Groetjes Elke
Wij namen ook de suite mee om foto's te nemen. We deden een huifkartochtje en stopten waar we een mooi plekje vonden.
Wij doen het zo: 10u.30: burgerlijk huwelijk 11u.: foto's met suite 11u.30: suite gaat bij ons thuis (of in koffiehuis) sandwichkes eten en wij gaan op tocht met de fotograaf 14u.: kerkelijk huwelijk 16u.: opfrissen 17u.: eerste receptie in feestzaal 19u.: tweede receptie met avondfeest 22u.: er komen mensen bij voor dessert + dansfeest
Bedankt iedereen voor de reactie, heb nu door jullie enkele ideetjes opgedaan en nu kan ik verder beginnen plannen...groetjesKim