Terug naar overzicht
Hallo, Geen detailvraag hoor, ik had er niet aan gedacht en zat dus zonder in de kerk. Per geluk had onze ceremoniemeester (goede kameraad) er wel aan gedacht. Hij had een witte stoffen zakdoek bij. Je kan deze ook aan de bruidegom geven... zoals je zegt. Groetjes Annelies
Hey, Ik zou een stoffen zakdoek mé geven aan mijn ventje dan. Groetjes Ellen
Je kan online van die hele mooie zakdoekjes kopen, speciaal voor je huwelijk. Ik ga er zo online eentje bestellen ofwel neem ik een witte van mijn overleden vader. Ik hou mijn zakdoek zelf bij in mijn bruidstasje :) Groetjes
Mijn man had een propere witte zakdoek in zijn broekzak, maar die is niet gebruikt! @Lynn: Sleur je dan dat tasje overal mee naartoe? Je zit ook al met je bruidsboeket... Lijkt voor mij (maar wie ben ik?) nogal 'erbovenop'...
@Véronique: dat tasje is heel erg klein , er zal enkel mijne pas, sis kaart en zakdoek insteken. Ik zal mijn tasje enkel uit de auto nemen als we naar het gemeentehuis gaan en tijdens de viering. Mijn mama zal mijn kleine tasje in haar iets grotere handtas steken. Zo heeft zij altijd mijn handtas bij en heb ik toch ook "mijn tasje". Groetjes
Natuuuuurlijk een STOFFEN zakdoek! Is toch sjieker dan een papieren -) En een witte, wij voorzien eentje voor de ganse suite, anders zie je allemaal gekleurde op de fotos staan.............
Hey, Ik had een stoffen zakdoek bij mijn getuige (mijn tweelingszus) "gedropt". Heb hem niet nodig gehad. Ik dacht dat er bij mij traantjes zouden vloeien maar heb gewoon heel de tijd zitten lachen . Groetjes, ilse
Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ben weer stukken wijzer wat 'huwelijkszakdoeken' betreft :-)