Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zakdoeken

17-1-2011 17:42:52
Ik ben er weer met een detailvraag hoor!

Wat nemen jullie mee als zakdoek voor de 'gelukstraantjes' (hopelijk geen verkoudheid) ;-) ? Een papieren of een stoffen zakdoek? En houdt de bruidegom dit bij?

Thx voor jullie antwoorden!

Charlotte
1-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 786

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik17-1-2011 17:48:36

Hallo,

Geen detailvraag hoor, ik had er niet aan gedacht en zat dus zonder in de kerk. Per geluk had onze ceremoniemeester (goede kameraad) er wel aan gedacht. Hij had een witte stoffen zakdoek bij. Je kan deze ook aan de bruidegom geven... zoals je zegt.

Groetjes
Annelies

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik17-1-2011 17:54:59

Hey,

Ik zou een stoffen zakdoek mé geven aan mijn ventje dan.

Groetjes Ellen

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik17-1-2011 18:39:25

Je kan online van die hele mooie zakdoekjes kopen, speciaal voor je huwelijk. Ik ga er zo online eentje bestellen ofwel neem ik een witte van mijn overleden vader. Ik hou mijn zakdoek zelf bij in mijn bruidstasje :)

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-1-2011 18:50:45

Mijn man had een propere witte zakdoek in zijn broekzak, maar die is niet gebruikt!

@Lynn: Sleur je dan dat tasje overal mee naartoe? Je zit ook al met je bruidsboeket... Lijkt voor mij (maar wie ben ik?) nogal 'erbovenop'...

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik17-1-2011 19:54:41

@Véronique: dat tasje is heel erg klein , er zal enkel mijne pas, sis kaart en zakdoek insteken. Ik zal mijn tasje enkel uit de auto nemen als we naar het gemeentehuis gaan en tijdens de viering. Mijn mama zal mijn kleine tasje in haar iets grotere handtas steken. Zo heeft zij altijd mijn handtas bij en heb ik toch ook "mijn tasje".

Groetjes

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik17-1-2011 21:05:58

Natuuuuurlijk een STOFFEN zakdoek! Is toch sjieker dan een papieren -)

En een witte, wij voorzien eentje voor de ganse suite, anders zie je allemaal gekleurde op de fotos staan.............

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-1-2011 11:57:55

Hey,
Ik had een stoffen zakdoek bij mijn getuige (mijn tweelingszus) "gedropt".
Heb hem niet nodig gehad. Ik dacht dat er bij mij traantjes zouden vloeien maar heb gewoon heel de tijd zitten lachen .
Groetjes,
ilse

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 13:13:00

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ben weer stukken wijzer wat 'huwelijkszakdoeken' betreft :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...