Terug naar overzicht
Ik las vandaag ook op mijn FB dat mijn zus in actie begint te schieten voor mijn vrijgezellen. Ik krijg al zenuwen als ik er aan denk! Het komt dan toch echt dichterbij he! Alleen mijn schoenmoeder reageerde meteen: 'Mag ik ook mee?' en dat zie ik dus eigenlijk niet echt zitten... ik vind niet dat zij er moet bij zijn: het is iets om te doen met mijn beste vriendinnen!! Mja, afwachten hoe ze zal reageren als ik haar PROBEER duidelijk te maken dat dat toch niet echt de bedoeling is. Hopeijk zorgt het niet voor problemen, pff :( Jouw weekend klinkt alvast super! En ver van huis gaan is een slim idee :) Groetjes!Astrid
Oh zo tof :DIk wil dat ook wel!
Hey Astrid, bij mij ook geen moeders en schoonmoederes toegelaten hoor! Da's idd iets wat je met je vriendinnen moet doen... Ik duim dat de jouwe ook SUPER wordt... Kendra, heb je nog geen hints gekregen? ;-)
Ellen, nog geen hints. Mijn getuige (een nichtje) heeft wel al eens mijn vrienden hun contactgegevens gevraagd enzo dus ik denk wel dat ze ermee bezig zijn. En zelf hints geven over een weekendje is ook maar niks he ... :(
Hoe mijn vrijgezellendag eruit zag??? Lees even hier: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/ --> nieuws --> zondag 5/7/2009 en zondag 12/7/2009 Voor foto's: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=43943
Annelies heeft zo van haar momenten :-)
Ik weet ook dat ze met mijn vrijgezellen bezig zijn... ik heb al een paar keer gehinkeld maar kom helemaal niets te weten... ze kennen me, haha! Bij mijn nicht hadden we ook gezegd dat we op weekend gingen... ze moest haar koffer enzo maken met allerlei spullen! Uiteindelijk was dit om haar op een verkeerd spoor te zetten en maakten we er een gezellige dag van... hopelijk is het bij jou werkelijkheid! Zij kon er wel mee lachen... Groetjes
Héhé Sofie, vriendinnetje van mijn zus? :-) Elke! Da meen je ni?! Haha, ik zou er ook nog mee kunnen lachen, maar doe me toch maar een weekendje hoor
@ Ellen... oh jawel! Het was hilarisch toen we binnen kwamen... ze had haar koffer klaargezet en daarnaast stond een rij met allerlei schoenen: sandaaltjes, pumps, ballerina's, een paar rubberen laarzen... haar antwoord 'ik wil voorbereid zijn op alles'... dus wij alles in de auto geladen... zij kon er gelukkig hard mee lachen maar ik hoop voor jou dat het enkele superleuke dagen worden... ik duim alvast !
super ellen! maak er een leuke tijd van! :)