Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen-weekend

17-1-2011 18:46:52
Hoi allemaal,

Ik kreeg net te horen dat wij op vrijgezellen-weekend zullen gaan...
Ik wou echt niet zo een avondje verkleed door A'pen gaan lopen om lolly's of zoiets te verkopen, dus is mijn zusje met dit leuk idee gekomen...We zullen met een 15tal richting zee vertrekken en daar 2 nachten in een bungalow blijven...
Onze place to be voor het weekend: Blankenberge ( hihi, daar kennen ze mij toch niet )
Lijkt me wel leuk!!

Wat waren jullie ervaringen? Ik ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat :-)

Grtjs

Ellen
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1215

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 19:05:35

Ik las vandaag ook op mijn FB dat mijn zus in actie begint te schieten voor mijn vrijgezellen. Ik krijg al zenuwen als ik er aan denk! Het komt dan toch echt dichterbij he!
Alleen mijn schoenmoeder reageerde meteen: 'Mag ik ook mee?' en dat zie ik dus eigenlijk niet echt zitten... ik vind niet dat zij er moet bij zijn: het is iets om te doen met mijn beste vriendinnen!!
Mja, afwachten hoe ze zal reageren als ik haar PROBEER duidelijk te maken dat dat toch niet echt de bedoeling is. Hopeijk zorgt het niet voor problemen, pff :(

Jouw weekend klinkt alvast super! En ver van huis gaan is een slim idee :)

Groetjes!
Astrid

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 19:07:09

Oh zo tof :D
Ik wil dat ook wel!

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik17-1-2011 19:20:39

Hey Astrid, bij mij ook geen moeders en schoonmoederes toegelaten hoor! Da's idd iets wat je met je vriendinnen moet doen...
Ik duim dat de jouwe ook SUPER wordt...

Kendra, heb je nog geen hints gekregen? ;-)

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 19:24:21

Ellen, nog geen hints. Mijn getuige (een nichtje) heeft wel al eens mijn vrienden hun contactgegevens gevraagd enzo dus ik denk wel dat ze ermee bezig zijn.

En zelf hints geven over een weekendje is ook maar niks he ... :(

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-1-2011 20:04:24

Hoe mijn vrijgezellendag eruit zag???

Lees even hier: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/ --> nieuws --> zondag 5/7/2009 en zondag 12/7/2009

Voor foto's: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=43943

Sofie
30-10-2010
 Meld misbruik17-1-2011 20:38:02

Annelies heeft zo van haar momenten :-)

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 20:51:42

Ik weet ook dat ze met mijn vrijgezellen bezig zijn... ik heb al een paar keer gehinkeld maar kom helemaal niets te weten... ze kennen me, haha!
Bij mijn nicht hadden we ook gezegd dat we op weekend gingen... ze moest haar koffer enzo maken met allerlei spullen! Uiteindelijk was dit om haar op een verkeerd spoor te zetten en maakten we er een gezellige dag van... hopelijk is het bij jou werkelijkheid! Zij kon er wel mee lachen...

Groetjes

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik17-1-2011 20:55:10

Héhé Sofie, vriendinnetje van mijn zus? :-)

Elke! Da meen je ni?! Haha, ik zou er ook nog mee kunnen lachen, maar doe me toch maar een weekendje hoor

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik17-1-2011 21:22:07

@ Ellen... oh jawel! Het was hilarisch toen we binnen kwamen... ze had haar koffer klaargezet en daarnaast stond een rij met allerlei schoenen: sandaaltjes, pumps, ballerina's, een paar rubberen laarzen... haar antwoord 'ik wil voorbereid zijn op alles'... dus wij alles in de auto geladen... zij kon er gelukkig hard mee lachen maar ik hoop voor jou dat het enkele superleuke dagen worden... ik duim alvast !

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik17-1-2011 22:19:57

super ellen!
maak er een leuke tijd van! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...