Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleine bruidskindjes

18-1-2011 7:00:10
Hallo iedereen,

Wij hebben 2 bruidskindjes 1 van 2,5 jaar en 1 van 2jaar. Hoe doen jullie dat?
Zetten jullie de bruidskindjes in een bolderkar of gewoon laten mee stappen?
Wij dachten de 2 gewoon mee te laten stappen maar gaan ze daar niet te klein voor zijn??

Groetjes Sarah

sarah
22-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 644

Kim
10-9-2011
 Meld misbruik18-1-2011 7:54:44

Wij hebben 3 bruidskindjes. 8 jaar, 3 jaar en 1 jaar. Voor de jongste voorzien we een bolderkar of dergelijke.

Annemie
28-1-2011
 Meld misbruik18-1-2011 11:26:18

Onze jongens zijn 1,5 en 3,5 jaar en wij voorzien een bolderkar. Is niet alleen makkelijk maar ook leuk voor hen! We gaan ze versieren en wat aankleden.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 13:59:39

Ons zoontje gaat net 3 jaar zijn en zijn "date" het bruidsmeisje dus, zal net 2 jaar zijn. Zij gaan gewoon voor ons lopen.
Ik ben alleen nog op zoek naar een leuk item dat ze beiden kunnen dragen en waar we eventueel de ringen aan kunnen bevestigen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...