Terug naar overzicht
hey Rieke, nu gaat het ineens snel he! mijn bruidsjurk hangt bij men ouders aan de deur van de logeerkamer dan kan het mooi doorhangen en niemand komt daar eigenlijk. beginnen de zenuwen al wat te komen ? veel succes alvast groetjes
Bij mijn ouders kan ik het niet kwijt (mama woont in antwerpen, ik in west-vl)Bij mijn schoonouders wil ik het ook niet hangen, want iedereen is zo nieuwsgierig dat ik er zeker van ben dat ze zullen kijken...Je moet het inderdaad ergens kunnen ophangen dat het mooi doorhangt ...Maar als het bij mij thuis gaat hangen, dan zal ik er waarschijnlijk elke dag naartoe kijken. Amai voor jou is het echt niet lang meer hé !Stress ?
hoi Waw, spannend allemaal hé! Ik ben ook aan het aftellen, maar ik moet nog wel even wachten... Ik zal mijn jurk bij mijn papa hangen, ik slaap gewoon bij mij thuis en ga me 's morgens bij mijn papa omkleden. groetjes en nog heel veel succes en alvast een prachtige trouwdag gewenst! Joyce
Dag, Ik heb mijn bruidskleedje bij mijn getuige gehangen.. Nog heel veel geluk....
hallo! Waaw het begint echt te naderen! ik mag pas 31 januari gaan om het af te halen :)Ik laat het ook gewoon bij men ouders hangen, ik woon ook in west vlaanderen maar de winkel waar ik het gekocht heb ligt dicht bij men ouders dus dat is nog praktisch!Wat moeten jullie nog allemaal doen? wij zijn er bijna denk ik maar hebben schrik dat we iets vergeten zijn :)
hey, ik heb dat bij een collega thuis gehangen :-) de dag ervoor heeft ze hem naar mij thuis gebracht. xxxx
Hey, Voor de moment heb ik nog geen stress.. Kan nog komen natuurlijk hè. Maar denk dat Alles nu wel inorde is buiten de bedankingen voor de ouders maar die haal ik morgen.. Nu maar hopen dat het een beetje droog blijft! Jullie al veel stess? Moet je nog veel doen? Groetjes