TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
cindy
17-9-2011
|
18-1-2011 9:54:18
wij hebben ook buitenlandse gasten (portugal, japan en china) en gaan een paar engelstalige boekjes laten drukken.
De uitnodiging sturen we per e-mail in PDF zodat ze heb zelf kunnen up-loaden. dan weet je tenminste zeker dat ie aankomt (en optijd)
|
|
Stephanie
5-2-2011
|
18-1-2011 10:51:10
hei! Wij hebben ook gasten van over heel de wereld, van elk continent wel eentje. Wij hebben hun uitnodigingen eerder gestuurd maar sowieso hebben wij ook de uitnodiging per mail naar hen gestuurd voor moest het niet toekomen. Wij hebben de uitnodiging in het engels gemaakt, anders werd het te ingewikkeld :) Onze uitnodigingen zijn op 1 na allemaal toegekomen (Peru is niet gelukt, India tot onze verbazing wel!). Voor we de uitnodiging verstuurd hebben, hebben we aan hen ook wel al lang de datum laten weten, zodat ze idd de vliegtuigtickets in het oog konden houden!
|
|
Astrid
30-6-2012
|
18-1-2011 18:18:36
Wij zitten met hetzelfde probleem, ik zou dus uitnodigingen nodig hebben in het nederlands, Portugees ( familie vriend ), Spaans ( 3 jaar in spanje gewoond dus veel spaanse vrienden), Frans en Engels.
Wij gaan denk ik nederlandse en portugese uitnodigingen sturen en dan ook nog een deeltje in het Engels. Of we kunnen ( om het wat goedkoper te maken) ook op onze uitnodigingen de tekst in het portugees en ned. zetten ( dit is familie dus we moeten echt wel de 2 talen hebben) en dan nog een paar apart in het engels maken.
Ik denk dat we inderdaad die uitnodigingen veel vroeger zullen sturen...want zij moeten inderdaad vlucht plannen enz.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|