TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
9-6-2013
|
18-1-2011 10:20:50
Hoi Aurelie,
Voor ons duurt het nog een tijdje maar we hebben wel al bedacht dat we als bedankjes 'fortune-cookies' aan de gasten zullen meegeven (uiteraard wel leuk verpakt). Makkelijk 'zelf' te maken en als je het door een ander laat maken valt de prijs ook reuze mee. Het is leuk om er een zelfbedachte tekst in te 'verstoppen'.
Via google: huwelijksbedankjes ben ik ook op meerdere sites met andere leuke ideetjes terecht gekomen. Succes en laat even weten wat het geworden is!
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
18-1-2011 10:26:07
Kleine flesjes met drank en etiketje (foto of bedankt), potjes met snoepjes en etiketje, potjes met badzout, zakje met jullie namen en datum met badparels, zeepje met jullie namen in gegraveerd, pakjes kauwgom bedrukt, theelichtje, bedrukte chocolaatjes, klein bloempotje met mini bloempje (te koop in de floralux), ...
Neem es een kijkje op www.anitasroom.eu. Ik denk dat jij ook van West-Vlaanderen bent, niet? Haar winkel is in Poperinge maar je kan alles via mail regelen en gaan afhalen in haar woning vlak voor Bellewaerde.
|
|
joyce
30-4-2011
|
18-1-2011 11:17:47
hoi Aurelie
Same here.. Wij denken er zelfs al aan om niets mee te geven... Foto belandt in de onderste schuif bij de meesten, snoepje is zo op,... Of het moest zijn dat hier een super-origineel en goedkoop idee verschijnt :-) dan kunnen we er nog eens over denken :-). Wij hadden eerst gedacht om vanop huwelijksreis een postkaartje te versturen, maar uiteindelijk is dat gigantisch veel werk en het is uiteindelijk onze honeymoon, dus tijd om van elkaar te genieten en niet om kaartjes te schrijven :-).
Dus, laat die originele ideeën maar komen :-)
groetjes
Joyce
|
|
fatimma
18-6-2011
|
18-1-2011 11:20:29
hey Aurelie heb je een thema op je bruiloft?
Wij hebben de zoete zonde dus alles gaat met bakken en suiker enz... te maken hebben (dit is met een knipoog naar mijn man zijn diabetes en het feit dat hij niet van de snoepjes af kan blijven ... iedereen weet dat ook :-) en ook omdat mijn hobby bakken is)
Aangezien ik de huwlijksbedankjes zelf maak (koekjes die gelukkig op voorhand móeten gebakken worden ) hebben we ons ander idee aan de kant moeten schuiven namelijk gastendoekjes die zo verpakt zitten dat het gebakjes zijn of een flesje wijn ofzo
dit is de website:
en ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen van prijs ook !!!
http://www.huwelijksbedankjes.nl/shop/product.asp?id={1...
groetjes en misschien vind je op deze website iets anders nog?
Fatimma
|
|
Claudia
12-8-2011
|
18-1-2011 11:27:51
Ik laat een kennis cupcakes maken voor als bedankje mee te geven, ook héél leuk!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
18-1-2011 12:18:19
Hallo,
Wij hebben chocolaatjes laten maken in het thema van ons huwelijk... bij ons was dit gerbera's. Wij hadden dus mooie rode gerbera's in chocolade.
Groetjes
Annelies
|
|
bauke
6-8-2011
|
18-1-2011 12:44:47
http://www.bedankjes.nl/
Op deze site moet je eens kijken, er staan wel allemaal dingen op om te bestellen.
Maar je kan er wel ideetjes van op doen en deze zelf maken zodat het vele
goedkoper uitkomt
Groetjes,
Bauke
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
18-1-2011 12:45:39
Mijn verloofde & ikzelf noemen elkaar altijd "engel" als koosnaampje. Hij heeft mij ook ten huwelijk gevraagd aan de Engelenbrug in Rome. Ons thema is dus een beetje "engelen" en het themakleur doorheen de hele dag zal zachtroze worden (o.m. in uitnodiging, menu, kledij, dresscode,...). Wij gaan als bedankje waarschijnlijk zachtroze doosjes geven met een dikke zwarte strik/lint met daarin bruidssuikertjes waarop "Bedankt! Je bent een engel!" gedrukt staat. Misschien kan je ook zoiets vinden wat echt bij jullie & in jullie thema (als jullie er één hebben) past?
Vorige zomer op een huwelijk van een vriendin kregen we muntjes als bedankje (de vrouwen kregen een wit blikken doosje en de mannen een zwart) waarop stond "mint to be". Vond ik wel tof en ik heb het wel gebruikt (is altijd handig om muntjes in je tas te hebben, niet?)
Liefs,
Nathalie
www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
|
|
Circé
24-6-2011
|
18-1-2011 12:46:40
hallo,
wij hebben zelf nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar op de site bedankjes.nl zag ik als bedankje doosjes met zaadjes van bv een zonnebloem of doosjes met een klavertje vier. Ik vond dat persoonlijk wel iets leuks om te geven
groetjes :-)
|
|
els
3-6-2011
|
18-1-2011 12:55:01
wij doen het zo :
een klein melkkannetje( solden)met daarin een koffiepad,suikerklontje en een merci chocolade
daarbij een adreskaartje van ons(gratis vistaprint) met daarop geschreven : bedankt voor jullie komst en kom nog eens op de koffie
kvond het wel orgineel en tis zeker ni duur!
groetjes
|
|
Kelly
4-6-2011
|
18-1-2011 13:55:14
Wij hebben kadertjes besteld bij Hema (randloze, dus zo'n glasplaatje), alle gasten worden bij aankomst door de fotograaf getrokken in een retrokader. Op einde van de avond krijgen de gasten het kadertje mee met de boodschap dat hun foto nog volgt. Deze sturen we op samen met een klein bedankingskaartje.
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
18-1-2011 15:11:03
Allemaal super sites en goede ideëen, maar niet voor ons Het enige wat beetje bij ons in de smaak vielen waren Fortune Cookies, maar dat kan dan niet omdat de ene kant van de familie geen NL spreekt ... En zelf bakken is geen optie, ik ben geen keukenprinces!
|
|
Mieke
30-4-2011
|
18-1-2011 18:57:40
Ik heb m&ms besteld met onze namen en 'just married' op. We hebben ze besteld in bulkzakken.. enkel nog in de AVA zoeken voor een mooie verpakking Benieuwd wanneer ze toekomen en zijn ze niet op voor de trouw mmmmm
|
|
Sofie
2-7-2011
|
18-1-2011 19:32:52
Wij denken eraan om cd's te geven met de liedjes van de kerk, gemeentehuis, binnenkomen feestzaal, openingsdans en de dansen met de ouders,... cd zou beplakt worden met onze foto en een dankwoordje. Maar is nog niet zeker, moet nog een manier vinden om zelf 90 cd's legaal te branden op een goedkope manier...
Sofie.
|
|
jeff
27-8-2011
|
18-1-2011 21:25:01
<wij geven een reep chocolade met een wikkel errond die we maken via de site party-gifts.nl
Een reep chocolade van 75gr, die van AMBIENTe per 3 uit aldi zijn lekker en niet duur en origineel dan met de wikkel met leuke tekst erop
|
|
julie
28-5-2011
|
19-1-2011 11:34:53
Hey Aurelie,
Mijn vriendin heeft aan elk koppel een glazen potje met barbeceukruiden gegeven. Dit met de link naar een spicy-relatie, de vlam er in houden enz.
Ik vond het wel origineel en goedkoop.
De glazen potjes met deksel in kurk kwamen van bij Dille en Camille (Voorstraat in Kortrijk) en de kruiden kocht ze in grote zakken.
Daar was nog een lintje met hun naamkaartje aan.
Echt plezant en we hebben het al vaak gebruikt en is een blijvend aandenken!
Maar uiteraard kan ik niet hetzelfde nemen hé!
|
|
blondina
|
19-1-2011 19:50:45
Onze dochter had een drank-bedankje. Een flesje drank, smaak love shot, en daarop een mooie foto met de namen en trouwdatum. Site heet www.drank-bedankjes.be
|
|
Sarah
30-7-2011
|
19-1-2011 21:21:13
hey wij hebben ook de flesjes drank met loveshot en etiket met onze foto op besteld.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|