Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren niet stil gezeten

18-1-2011 10:41:51
Gisteren is mijn zoontje voor de eerste keer naar school geweest (vorige week was hij ziek) dus had ik een dagje verlof genomen.
Ben dan in de voormiddag mijn kadotjes voor de kindjes gaan kopen:
http://www.dotendodette.be/leuke-cadeautjes/uitdeelcadeautjes/mini-stempel-met-diertjes.html

en dan ben ik naar AVA geweest en heb daar zo'n plastiek ballen gekocht met confetti-suikerboontjes (in kleur van ons thema)

Zo ga ik eerst wat suikerboontjes erin doen en daarbij het stempelje en dan afsluiten met een mooi strikje en metalen spiraaltje (weer in kleur van ons thema/uitnodiging: grijs/fuchia)

Me happy!!!

Ben ook bij hema de kadertjes gaan bestellen voor de bedanking aan gasten, deze heb ik waarschijnlijk vrijdag.

Nu zal ik eens op zoek gaan naar een zonnebankcenter, want het duurt bij mij wel wat voor ik kleur krijg....

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 595

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik18-1-2011 13:11:17

wat ga je met die kadertjes doen? Of wat ga je erin zetten?

groetjes

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 13:50:31

bij aankomst van de gasten worden zij allemaal in een retrokader getrokken. De avond zelf krijgen ze het kadertje mee naar huis met de boodschap erin dat hun foto nog volgt, deze foto wordt samen met onze bedankingskaartjes opgestuurd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...