Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorkant misboekje

18-1-2011 16:37:09
dag bruidjes to be!

Wat doen jullie met de voorzijde van jullie misboekje?
Ik heb al prachtige voorbeelden gezien maar allemaal met Photoshop gemaakt en daar kennen wij niets van.
We hebben geen idee hoe we dus aan het boekje moeten beginnen...
Ideetjes?

Groetjes!

Inge
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2771

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik18-1-2011 18:10:50

Wij gebruiken de prent van onze uitnodiging voor op de voorkant van het misboekje, bij ons is dit heel mooi!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik18-1-2011 19:08:01

Ik maak mijn voorblad met publisher van office, maar je kan evengoed dat met word maken he, en dan ga ik dat voorblad waarschijnlijk bestellen op volgende site:
De binnenkant, zwart afdrukken dus, laat ik kopiëren in copiecenter. Denk dat dat het goedkoopste gaat zijn. Ik ga ook daar eens informeren om voorblad in kleur te laten drukken, maar denk dat dat duurder gaat zijn. Niet?

An
23-7-2011
 Meld misbruik18-1-2011 19:15:28

Wij hebben de styl van onze uitnodiging aangehouden... Heb gewoon een proefkaart opgevraagd en de voorkant ingescand (onze namen en datum er zelf in verwerkt).
Als je wil kan je ons voorblad eens zien, moet je je emailadres wel even doorsturen via prive bericht!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-1-2011 20:15:43

Onze eerste lezing was 'Saartje zoekt de liefde', een prentenboek. Eén van die prenten stond op ons kaftje: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1238500202884&set=a.1238471522167.37003.1240628751

Heel eenvoudig!

eline
20-5-2011
 Meld misbruik18-1-2011 20:30:11

idem als de uitnodigingen
maar chance , ik moet mij daar niet mee bezighouden want das mijn ventje zijn job (handig)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik19-1-2011 9:41:39

Je afbeelding van deze site gebruiken :)!
Ik vind die schitterend... en het is eens iets anders :)

Gringo
17-7-2011
 Meld misbruik19-1-2011 21:35:21

Ik vind het het mooist als het allemaal in dezelfde stijl is. Wij lieten onze huwelijksuitnodiging ontwerpen en zo werd die ook gebruikt voor het misboekje. Misschien kan je aan de ontwerpers vragen dit voor jou ook te doen, zelfs al heb je al een uitnodiging? weet niet of dat kan hoor :-/

Ter inof; wij lieten alles door www.salvillera.be doen, misschien kunnen ze helpen...

En ik vind dat Liselotte gelijk heeft, die afbeelding is super dus dat lijkt mij ook een goeie optie :-)

succes!

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik20-1-2011 15:37:07

Bedankt voor jullie reacties allemaal!
Ik vind deze afbeelding ook leuk, maar de kwaliteit is jammer genoeg niet goed. Als ik hem groter maak, vervaagt hij. Dat is dus jammer genoeg geen optie.

De uitnodigingen zijn ontworpen door een vriend en ik vind het een beetje vervelend om hem te vragen of hij ook het misboekje wil maken omdat hij er al zoveel werk aan gehad heeft.

We kunnen natuurlijk wel iets doen met de kleuren die we gaan gebruiken in de aankleding. Dan zijn de misboekjes in de stijl van de aankleding en iets minder in de stijl van de uitnodigingen. Wordt dit ook gedaan?

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik20-1-2011 17:03:59

Dag Inge,

Wij hebben deze in de stijl van onze uitnodiging gedaan. De vriend van mijn nicht en een vriend van hem, hebben onze uitnodiging ontworpen. Ik heb hen dan een deel van onze uitnodiging in pdf formaat gevraagd, en zo heb ik die dan gebruikt in ons boekje. Dit is heel gemakkelijk te doen in Word dan. Misschien is dit een mogelijkheid, en dan moet die vriend je enkel een pdf bezorgen en niet het hele boekje ontwerpen, want uiteindelijk is dat voornamelijk tekst plaatsen en beetje lay-out verzorgen.

groetjes
eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...