Terug naar overzicht
Hoi Tineke, Dat is wel toevallig dat ik je hier op zo'n forum tegenkom. Moest je het nog niet gehoord hebben van Toon, Rik en ik gaan ook trouwen:-) Heb je intussen al een DJ gevonden? Ik heb er vandaag ook al enkele proberen te bellen, maar ze zijn allemaal al bezet! héhé, er komt toch wel wat geregel bij kijken! Allé, nog veel succes! Groetjes Nele
Hoi Nele, Hihi! Ja, ik weet het van Toon... Proficiat hè! Wij hebben intussen DJ vastgelegd. Een duo uit Lanaken. Normaal doen ze geen bruiloften, maar ik weet van vrienden dat ze altijd heel goed spelen op fuiven en zo. Prijs viel ook mee. Er was nog een optie, Carlo Van Eyck. Daar had ik ook al veel goede dingen van gehoord en hij doet regelmatig trouwfeesten. Als ge graag hebt dat ik de gegevens van ons duo of Carlo mail, laat ge het maar weten. Groetjes, Tineke
Ik heb vandaag ook een DJ kunnen strikken! Het is er ene van Leopoldsburg en zou blijkbaar ook wel goed zijn. Ik heb hem zelf wel nog nooit gehoord! Dus dat is nog spannend! Toch bedankt hé!