Terug naar overzicht
Dag Sofie, Lijkt me een tof idee. Ik wist niet dat je dit kon inhuren. Heb jij zelf een idee van de prijs voor een avond? Alvast bedankt! Vicky
Is idd wel een leuk idee, ben zo eens op één of andere site terecht gekomen (weet echt ni meer dewelke) en zag er wel super uit!
Wij hebben de praatpaal ook al geboekt, hebben er al heel goeie en toffe dingen over gehoord!!
Dag Sofie, ik vind het idd heel leuk... alleen niet echt goedkoop hé! Wij zijn er nog niet uit....
Nee, inderdaad niet goedkoop. Ik mocht kiezen tussen live muziek in de viering of dit :) Uiteindelijk hou je hier een souvenir aan over, vandaar mijn keuze voor de praatpaal Wie weet vind ik nog ergens live muziek voor een zacht prijsje... hehe dan heb ik volledig m'n gedacht :) vrouwen é
@ vicky www.depraatpaal.be
Wij hebben ook de praatpaal besteld...Tjah 400 euro is niet goedkoop, maar het is een leuke souvenir! Wij hebben dit gezien op de huwelijksbeurs vorig jaar in Gent! Mijn vriend was direct enthousiast... en het is ook zijn dag, dus van mij mocht hij dat zeker hebben :)! ik mag van hem zoveel, ik kon hem dat ni wijgeren, haha!
Wij hebben ook de praatpaal gereserveerd, Ik zal het je laten weten hoe het was :-)
Hoi, Wij hebben er ook voor rond gehoord en de prijzen schommelen van 250 tot 400 euro. Daarin zit meestal de avond huur plus dvd en de volgende dag zou je een code krijgen dat je het al online kan bekijken.
Mijn nicht heeft dit gedaan, en dit was echt wel super om achteraf te zien :-). Wat de mensen niet weten, is dat - of je nu op die knop drukt of niet - die praatpaal continu filmt... Dus krijg je echt wel van die hilarische situaties wanneer mensen zich aan het 'voorbereiden' zijn om daar iets te gaan zeggen. Genante dinges knippen ze er dan wel uit :-D Vind het tof, maar gezien dit al bij mijn nicht is geweest, twijfel ik wel om dit nog te doen...
Hey, Wij hebben hem ook gereserveerd! Ik kijk er al naar uit, maar denk altijd het slechtste, wat als er nu niemand iets moest inspreken. Dan betalen we dat allemaal voor niets. Maar dat zal wel niet zeker? grtz!
@ Julie In de voorwaarden staat dat ze kleine subtiele kaartjes voorzien op alle tafels zodat de mensen zeker weten dat ze dit kunnen doen. Ze zorgen ook dat de dj een aankondiging doet. En zoiets gaat mond aan mond zeer snel door de zaal. Ik ga één van m'n vriendinnen inschakelen om de vraagkaartjes te veranderen tijdens de avond
@ Julie
In de voorwaarden staat dat ze kleine subtiele kaartjes voorzien op alle tafels zodat de mensen zeker weten dat ze dit kunnen doen.
Ze zorgen ook dat de dj een aankondiging doet.
En zoiets gaat mond aan mond zeer snel door de zaal.
Ik ga één van m'n vriendinnen inschakelen om de vraagkaartjes te veranderen tijdens de avond
Hela, Wij hebben de guestcam op ons feest!! een soort caravan waar de gasten in moeten zitten en geanimeerd worden door 2 mensen. Kost niet veel meer dan een praatpaal en je hebt niet in het midden van je zaal een paal staan! Kei leuk idee, moet je eens intikken op google. groetjes
Op huwelijken waar wij zijn geweest, waren het meestal dronkelui die iets te zeggen hadden, en de inhoud was er dan ook naar.
kijk eens naar www.guestcam.be , de interactieve babbelbox met Big Brother!!!
wij vinden de praatpaal geen aanrader en jammer van het geld wij wachten nog steeds op onze (juiste) dvd sinds 18 JUNI VORIG JAAR ! weggegooid geld! we hebben de eigenaar al op alle mogelijk manieren proberen te bereiken zonder resultaat!