Terug naar overzicht
hoi Kristien, Ik heb net hetzelfde meegemaakt (en aan de reacties hier toen te lezen zeker niet de enige). Maar dan vooral twijfels of mijn ventje het wel mooi zou vinden.Uiteindelijk heb ik de foto's van mijn kleedje nog eens bekeken, heb ik mijn eerste pas gehad en terug volledig overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt!Dit gevoel gaat zeker voorbij, maar is een fase waar precies elke bride-to-be doormoet... Sterkte nog, veel succes met de voorbereidingen en je zal zeker en vast schitteren op je trouwdag!Joyce
Niet gek worden!!! Je zal stralen in de jurk die je gekozen hebt, je ventje zal dit ook vinden net zoals iedereen die je op julli GROTE dag zal zien!! Don't panic.. Eerlijk gezegd heb ik dit gevoel tot nu toe nog niet gehad.. begin februari heb ik mijn eerste pas en ben ervan overtuigd dat m'n vriend het mooi gaat vinden. Dit komt wsl door het zien van m'n moeder en schoenmoeder hun gezicht toen ik uit het pashokje kwam bij het kiezen van m'n jurk!! Op een uur tijd had ik mijn droomjurk gevonden..
Hey Kristien, ik ben ook een twijfelend bruidje. Ik heb in de winkel lang getwijfeld tussen 2 kleedjes. Uiteindelijk gekozen, met wat aandrang ook wel van mijn mama en de verkoopster. En ja ik heb nog steeds het twijfelgevoel. had ik niet beter het andere kleedje gekozen. Wat als ik het de volgende pasbeurt toch niet meer mooi ga vinden. Wat als.. wat als... Ik snap je heel heel goed! Groetjes Sara
Hallo,Ik heb hier op het forum ook reeds mijn hart gelucht met het zelfde probleem. Ik heb ook geen traditioneel trouwkleed wat ik op zich niet erg vind want wit staat mij toch al niet zo mooi omdat ik nogal een bleke huid heb. Nu heb ik dus een "zwarte" cocktailjurk gekocht van Linea Raffaeli die 900 euro kost en reeds de dag nadien was ik al aan het twijfelen. Mijn mama verklaarde mij bijna gek omdat ik dan toch wel redelijk wat geld had uitgegeven en nu niet meer zeker was. Ik vind het ook moeilijk om iemand zijn mening te vragen over het kleed want ik wil dat het een verrassing is, dus tot nu toe kan ik alleen maar op de mening van mijn mama vertrouwen. Ik vond het op de moment zelf wel mooi maar twijfel nu of het niet te eenvoudig is. 1ste pas is pas in mei, te lang als je al aan het twijfelen bent.Denk dat je dus zeker niet de enige bent die aan het twijfelen is ;-)Grtjs
Hey allemaal! Bedankt voor jullie reacties! Ik ga mij er niet meer te druk in maken. Ik heb gekozen. Op het moment van het passen vond ik het mooi, dus ik zal het hopelijk ook nog mooi vinden bij de eerste pas. Ik ga geen andere winkels meer binnen om niet nog meer te twijfelen. Mijn mama was mee bij het passen, maar zij is een hele grote twijfelaar. Dus enthousiaste aanmoedigingen komen er niet van haar... We zijn ook vergeten om een foto te trekken, dus ik moet het doen met het stukje stof dat ik meeheb en een foto op internet. Veel succes nog met de voorbereidingen! Kristien