Terug naar overzicht
Hoi! Ik ken The Mansion (een vriend v mij is daar kok)...Wij hebben er al een paar feestjes meegemaakt (nog geen trouwfeest) en ik vond het altijd wel héél verzorgd, vriendelijk personeel, lekker eten én goede muziek (was toen met DJ van daar). Ook de locatie vind ik wel iets hebben... Wij gaan na onze 'echte' receptie waar iedereen welkom is, in The Mansion nog een intiemere receptie doen en nadien uitgebreid eten met onze suite (30tal personen) vooraleer wij naar ons avondfeest trekken. Ik vond de prijs voor het eten ook wel schappelijk (receptie met hapjes en bubbels + 3gangen menu, dranken inbegrepen aan 55 eur/pp, versiering, bloemstukken enzo worden ook voorzien. Veel succes én veel plezier met het voorbereiden
mijn vriend is daar naar een trouwfeest geweest en die vond het héél fijn. er is zelfs een jacuzzi en er waren er een paar die daar met hun zwembroek hebben ingezeten s nachts. wij zijn er zelf ook gaan kijken maar hebben uiteindelijk besloten het daar niet te houden.
hey bedankt dames voor de reacties. dag elke, mag ik dan heel even nieuwsgierig zijn en vragen waarom niet? Waar hebben jullie uiteindelijk voor gekozen.