Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling

18-1-2011 22:30:55
Iemand een ideetje voor een leuke tafelindeling??? Ons thema is (wit-)rood.
Ik had al gedacht om met snoepjes te werken, dus iedereen een zakje snoep te geven (per koppel) bij het binnenkomen, met 1 bepaalde rode snoep. En daarvan ook een bokaal op tafel te zetten.

Maar ik zou nog graag iets anders zoeken.... iemand iets anders in gedachten? Los van de snoepjes....

leen
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1153

sylvia
2-7-2011
 Meld misbruik18-1-2011 22:45:40

wij gaan het waarschijnlijk met kaartjes doen. Iedereen kruigt bij het binnenkomen (per koppel) een kaart met hun tafelnummer op en daarop ook nog een foto van ons met de trouwdatum, de nummers staan dan ook op tafel. Zo heeft iedereen nog een extra aandenken. En zo weet iedereen waar hij kan gaan zitten.

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik18-1-2011 23:35:13

spontaan denk ik aan paddestoelen, daar iets mee mss?
da's ook rood en wit.
Wij doen het met ambianceliedjes...
ik zag ooit nog eens dat het koppel foto's genomen had van zichzelf met verkleedkledij aan en dat beeldde dan de tafel uit...
mss daar iets mee doen?
blijft orrigineel he..

succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-1-2011 16:39:40

Wij hadden reisbestemmingen waar we samen waren geweest en op de kaartjes en op de tafels stond dan een foto van ons op die bestemming.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...