Terug naar overzicht
ga eens een kijkje nemen bij la tiara in Antwerpen: www.latiara.be groetjes, Kristien
Mn moeder heeft haar kleed gekocht bij http://www.anne-sophie.be Zeer mooie kleedjes hebben ze daar tegen een betaalbare prijs. Groetjes jessica
ik denk dat je bij jagré (quellinstraat) ook goedkope kleedjes kan vinden en bij inno verkopen ze het merk Coast die hebben ook cocktailjurkjes groetjes, ilse
Bij P&C in het Wijnegem Shopping Center of op de Meir, heb je een ganse afdeling met cocktailkleedjes, zowel lang als kort. Succes!
Hallo Mireille, Karen Millen heeft ook altijd mooie kleedjes. Vaak zeer kleuring in de zomer. groetjes, Sarah
ga eens kijken in brussel de brabantstraat, dat is wel een straat met allemaal van die turkse winkels, maar daar heeft mijn zus haar kleed (echt wow, ze is ook mijn getuige) gevonden voor 75 euro....groetjes
Dag Mireille, Zeker eens bij Anne-Sophie Smartshopping gaan kijken in Brasschaat (op de Bredabaan), daar zal ze zeker een mooi kleed vinden binnen je budget. Op hun website vindt je zeker een paar mooie voorbeelden terug, maar het is zeker ook de moeite om naar de winkel zelf te gaan. Ze hebben er korte cocktailjurkjes alsook lange, en daarnaast ook een casual chic collectie. Groetjes Eva
bij den 1-2-3 in shopping wijnegem hebben ze ook supermooie kleedjes en dikwijls al voor een klein 200 euro! Zeker eens gaan kijken! En volgens mij, als het een kort coctailjurk mag zijn, ga je voor 400 euro in veel bruidswinkels ook terecht kunnen hoor!
Of kijk eens via vb 3suisses, neckermann enz... Of bij Claire de Femme, maar dan moet je al een klein mondje Frans spreken