Nu Online
Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontzettend ontgoocheld over feestzaal!

22-3-2006 10:21:37
Hoi medbruidjes,

Zijn er ng onder jullie die trouwen in feestzaal de Visscherie in Oostrozebeke. Hebben jullie ook een 2-tal weken de ontdekking gedaan dat ze ongelooflijk met ons voeten spelen toen jullie het nieuwe menuboekje thuis ontvingen?
Wij dus wel.

Voor al die het wil horen. Ze hebben plots beslist om de receptie met 2,50 euro duurder te maken. Het avondfeest met 5 euro duurder te maken en het dessertbuffet met 4 euro duurder te maken. Zo iets kan toch niet. Dat hun prijzen aangepast konden worden dat wisten we maar dan denk je aan 1 euro ofzo maar nee...! Vindt het echt schandalig dat ze zo met ons sollen want ook zij weten dat we in 4,5 maand geen nieuwe festzaal vinden hé. Alles verliep zo vlot, er moest toch eens iets tegenvallen.

Om dan nog maar te zwijgen over hun hoofdgerechten, we vinden niets die ons aanstaat. Ik weet het dit is een luxeprobleem!

Sorry moest even van mijn hart. Kan er niet tegen dat mensen zo profiteren van ons. En niet alleen van ons maar ook van al die andere bruidsparen. Daarom wil ik vragen of jullie het er zo bij gaan laten of gaan jullie ervoor opkomen en zeggen dat jullie dit niet aanstaat?

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Debra
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 730

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik22-3-2006 10:59:19

sjonget sjonge ...

nee, ik vind nu ook dat zoiets niet kan. Volgens mij moet je die prijzen krijgen die je hebt besproken bij het vastleggen van de zaal.
Het is vooral ook afhankelijk van de prijs van het eten voor welke zaal je uiteindelijk kiest ..

als ze dat dan zoveel opslaan is dat gewoon niet meer betaalbaar ...

bij ons is dit al een geluk niet meer van toepassing. daar worden de prijzen gebruikt die voorgesteld waren bij het bespreken van de zaal.

Misschien toch nog eens gaan horen bij de zaaluitbaters en anders toch eens bellen naar een andere zaal? (je weet nooit ....)

veel succes,
Mieke
13/05/06

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik22-3-2006 11:11:26

Hey Debra,

ik verschiet er een beetje van... Wij wilden ons trouwfeest ook heel graag daar geven omdat we er vorig jaar naar een trouwfeest waren geweest en we het ongelooflijk goed vonden... Maar was wat te ver voor ons familie dus het is uiteindelijk toch niets geworden daar. maar ik dacht niet dat dat kon. Ik zou er in ieder geval niet mee akkoord gaan, en desnoods beetje dreigen dat je een advocaat zult raadplegen die daarmee vertrouwd is... Waarschijnlijk haalt het niets uit, maar ik zou me toch niet laten doen hoor!!Erg jammer ook dat jullie geen goed hoofdgerecht vinden, dat is toch wel belangrijk. Zijn ze zo weinig toegeeflijk? Probeer toch nog te negotiëren, en er het beste uit te halen, ik ben er zeker van dat het de dag zelf tot in de puntjes in orde zal zijn, ook al is het hoofdgerecht niet helemaal wat jullie wilden...
veel succes ermee, en hou ons op de hoogte hé! En laat je vooral niet doen, de klant is immers koning!!

Groetjes,

Saar
(25/08/2006)

PS: ook bij ons verliep het niet zo vlot... We moesten zondag gaan degusteren in onze feestzaal (Chalet de Maalte- Gent), en ik heb toch ook moeten zeggen dat ik vond dat er teveel op het bord lag en niet mooi gepresenteerd... De kok was het er ook niet mee eens, maar mijn vriend heeft doorgedrukt dat wij het anders willen, en nu gaan we nog eens degusteren op 30 april... Onze kok heeft het uiteindelijk wel verstaan dat de klant koning is... Btw, voor de rest ben ik wel zeer tevreden: goede service, eerlijke prijzen (die niet opslaan!), klassieke maar mooie zaal enz...

Maar debra, hou me op de hoiogte hé! (saartje_vdb@hotmail.com)
Btw, we zijn ook bezig met een website te ontwerpen, hopelijk is die volgende maand af en kan je ook eens met ons kennismaken; ik ben al paar keer naar jouw website geweest! heel leuk!)

xxx

Zarah
24-6-2006
 Meld misbruik22-3-2006 12:10:44

Hallo Debra,

Ook wij hebben ons feest in de Visscherie.
Maar we hadden het al gehoord van de serieuse prijsstijging een week voor wij moesten gaan, van een bevriend koppel die er binnen enkele weken trouwt, dus we waren al een beetje voorbereid tegen dat we moesten gaan voor de menu)bespreking.
Het heeft inderdaad geen zin om daar iets proberen tegen te doen omdat er in het boekje stond prijzen geldig tot maart 2006.
Maar ook wij dachten dat het enkel een index-aanpassing ging zijn, maar niet dat de drank met 17% zou stijgen!!

Jammer dat het nu ook al te laat is om er nog iets aan te veranderen!!

Groetjes

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik22-3-2006 12:12:30

Hallo Debra

Ik vrees dat je er niet onderuit zal kunnen. Het stond duidelijk in de prijzen die je destijds meekreeg dat dit prijzen waren tot ...

Wij hebben hetzelfde probleem en wij trouwen in Huyze De Baere. Receptie is bij ons 3.75€ duurder bij de wijnen is er ook 2€ bij en de menu's wel die blijven ongeveer hetzelfde dacht k.

Afgelopen zaterdag ben ik op een huwelijksfeest geweest in de Visscherie en ik vond het wel ongelooflijk lekker hoor ! wij kregen menu Strelli voorgeschoteld, in elk geval niets op aan te merken !

Dus wat die prijzen betreft, dat lijkt me normaal.

groetjes

Lien

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-3-2006 12:16:19

dit is schandalig, maar zoals Lien zegt, je zal er niet van uit kunnen.

als het er duidelijk op staat dat de prijzen kunnen verduren, kan je daar niets tegen doen, of het nu met 1 euro is of met 5 euro.

en dat de hoofdgerechten jullie niet aanstaan? dat wisten jullie toch vóór jullie beslisten die zaal te nemen?
'k kan me niet voorstellen dat je beslist om een zaal te nemen zonder je de gerechten hebt gezien??

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik22-3-2006 12:18:16

Toen wij onze feestzaal reserveerden, golden de prijzen van de dag van reservatie. Prijzen die achteraf verhoogd werden waren dus voor ons niet van toepassing...

Ik vind dit in elk geval niet eerlijk van jullie feestzaal. Zo kunnen ze elke week wel prijsverhogingen doen...

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik22-3-2006 12:29:15

ooh ja, nog iets: anders moet je eens een bevriend koppel naar daar sturen, dat zij zogezegd gaan trouwen.

dat zij dan eens vragen wat de prijzen dit moment zijn: want eerlijk gezegd, dit lijkt me een heel goeie maar smerige verkoopstechniek!

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik22-3-2006 13:08:56

Hoi,

Even ter informatie aan Vanessa, hun hoofdgerechten zijn dus wel degelijk veranderd hé buiten vorig jaar! Deze waar wij voor gekozen hadden staat er niet meer bij!

Wij hadden ons voorgenomen dat het ging verduren maar dat het met 45% duurder wordt daar verwacht niemand zich aan hé!

Ik ben er wel van overtuigd dat het zeer lekker zal zijn want een maand geleden zijn we naar daar geweest voor een maandmenu en het is een zeer fijne keuken.
Ik zal het er zeker niet bij laten en hopen dat ze toch wat toegeeflijker worden. Als dat zo niet is dan zijn wij genoodzaakt om te betalen hé.

Pas op, we zullen het niet aan ons hart laten komen, we vinden het gewoon niet leuk als we met onze rug tegen de muur staan en zo behandeld worden.

Grtz Debra
11/08/06

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik22-3-2006 13:19:16

Hey Debra,

Zoals je weet trouwen wij ook in de Visscherie. Voor de andere bruidjes: ik had in januari contact met hen opgenomen om onze menu vast te leggen, maar ik moest afwachten tot ik het nieuwe menu boekje in de bus kreeg. Toen zag ik ook dat de prijzen ferm omhoog waren en dat het bijna allemaal andere hoofdgerechten zijn.
Wij moeten morgen langs om de menu vast te leggen, maar ik weet nog niet wat we juist gaan nemen. K vind het ook heel ambetant.
Tenslotte hebben we die zaal toegezegd op de prijzen van toen en de gerechten van toen...
Maar ze zijn wel gekend voor een mooi feest verzorgd tot in de kleinste puntjes.

Groetjes
Tilly
6 mei

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik22-3-2006 16:40:09

het is een echte schande!
ik zou toch een goed woordje doen daar: amai ik kan er niet bij.
groetjes Ellen

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-3-2006 17:41:24

Dag Debra

Ik vind dat ook niet schoon. Prijsstijging ok, maar dan moeten ze op voorhand toch zeggen met hoeveel procent vind ik. Je moet toch op het moment dat je reserveert kunnen uitrekenen hoeveel het kost. Een stijging van 45 % kan niemand verwachten.

Ik zou het toch beleefd aankaarten, misschien dat ze toch nog iets van hun prijs doen, ge weet nooit hé.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-3-2006 18:10:43

Stijging van 45% is wel wat overdreven niet?? Dat wil zeggen dat je avondmaal dat met 5 euro gestegen is, van rond de 10 euro moeten komen, je receptie zou dan rond de 5 euro gekost hebben oorspronkelijk en het dessert had dan oorspronkelijk een 8 euro gekost... Dat kan ik niet aannemen?? Dus volgens mij is die 45% wel wat overdreven. Ik heb ondervonden dat je niet zomaar een contract mag tekenen, en ik lees dus alles 6 keer door voor ik het teken, als er iets zou staan van 'mogelijke prijsstijging', dan zou ik daar toch een percentage bij laten zetten voor ik het zou tekenen, en anders: andere zaal, niet met mijn voeten spelen zenne!!
Trek je mond open! Verdorie, die mensen moeten maar een gulden middenweg met jullie zoeken!

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-3-2006 11:03:42

Aan Els,

In het totaal komt het op 45 %dat we meer moeten betalen. Alles uitgerekend op het eindbedrag!

Sommigen denken soms echt dat we achterlijk zijn ofzo?
Ik ga hier niet lopen liegen hé! Als ik zeg dat het eindbedrag met 45% is gestegen dan is dat ook zo.

Sorry is niet persoonlijk bedoeld maar loop er een beetje prikkelbaar van!

Debra

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik23-3-2006 13:36:15

45%?? Ik zou toch écht wel dringend op zoek gaan naar een andere zaal, je hebt er reden toe! En anders neem je maar een advocaat, dat zal hen wel afschrikken.

Ik teken ook niets meer van de eerste keer, zoals Els zegt: eerst alles minstens 5x doorlezen. Want na de 3e keer merk je nog iets dat in je nadeel kan zijn...

Wij hadden dat ook voor met het contract met onze fotograaf, en ik heb dat contract laten aanpassen dat het ook in ons voordeel was moest er iets wijzigen en niet alleen in ons nadeel.

Gelukkig hebben wij bij de feestzaal de prijzen die geldden op het moment van de boeking van de zaal (wat toch meer dan anderhalf jaar op voorhand was).

Veel succes en moed,
Fieke
7/07/2007

Delphine
3-9-2005
 Meld misbruik24-3-2006 11:15:56

Hallo,

Wij zijn vorig jaar getrouwd in feestzaal Cofar, de andere afdeling van De Visscherie. Ik wil gewoon eventjes zeggen de hoofdgerechten elk jaar veranderen, omdat ze ook met trends willen meegaan. Ze staan zeker open voor suggesties, want wij kregen normaal spekaardappeltjes bij het hoofdgerecht en vonden dat niet passen in september. We hebben het gevraagd en we kregen de keuze uit krielaardappeltjes, kroketjes en gratinaardappelen. (zonder toeslag)Enfin, misschien willen ze in jullie geval ook wel dat hoofdgerecht van vorig jaar klaarmaken. Je kan het altijd maar vragen he.

Met vriendelijke groeten,

Een tevreden bruid.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info