TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
19-1-2011 10:36:42
Ja das inderdaad een schoon liedje maar ik zou zelf ook niet weten hoe ik aan dansen moest beginnen; natuurlijk als jullie iets of wat ritme hebben, zou dat toch moeten lukken? niet? Je hebt toch nog even?
Wij gaan Everytime I think of you van Marco borsato en lucia silvas nemen. Ik wou ne slow met schwoeng in
Eerst was ik aan Everthing van Michael Bublé aant denken, maar das toch ook al wat "moeilijker" voor mijn partner met 2 linkse voeten
Enkele jaren geleden hebben we swinglessen gepakt en geloof me, het lukt hem nog amper om swing te dansen.... Dus daarom gaan we 2-3 privé-lessen nemen voor onze openingsdans terwijl die in mijn ogen heel simpel is (heb dan natuurlijk wel ritme in mijn lijf hihi) Manne! Toch altijd last mee hé! lol
Maar uw verloofde ziet salsa nog zitten, das toch ook genen makkelijke dans he. Naart schijnt is time of my life van dirty dancing ne trage salsa volgens die van de dansschool, maar dat was echt ONMOGELIJK met mijn ventje zijn 2 linkse voeten! hihi
|
|
Kelly
4-6-2011
|
19-1-2011 10:37:31
sorry foutje: snelle salsa ipv trage
Je moet wel zien dat het met uw trouwkleed gaat hé
|
|
funfoto
|
19-1-2011 11:19:55
|
|
Annelies
2-10-2010
|
19-1-2011 13:00:27
Het liedje zelf ken ik niet, maar Sway van Michael Bublé is ook heel tof, dat is een chacha. Heel leuk om te dansen. Hou er wel rekening mee dat je met een trouwkleed niet kunt dansen zoals met gewone kleding (ik spreek uit ervaring). Gewoon om je as draaien kan al een hele opgave zijn.
|
|
Thomas
9-4-2011
|
19-1-2011 15:20:21
Ik zou eens informeren bij een andere dansschool, want ik vind dat ze dit niet mogen weigeren ... Het is tenslotte jullie liedje.
|
|
Ce
13-9-2013
|
19-1-2011 15:38:08
Inderdaad, ik zou ook eens gaan horen bij een andere dansschool. Als jullie echt dat liedje willen, moet de dansschool maar een eenvoudige dans verzinnen
Ik bedoel : je zal misschien minder op dit liedje kunnen variëren, maar is dat nodig?
Als jullie echt dit liedje willen, zal er wel een manier bestaan om op te dansen !!
Succes alleszins !
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-1-2011 16:36:06
Ikzelf ken dit liedje niet (misschien wel als ik het hoor), maar het zou me verbazen dat je op geen enkel mogelijke manier hierop kunt dansen... ??? Oink! Vreemd...
Ik zou ook elders raad vragen, dan!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
19-1-2011 18:07:33
Het zou mij ook echt verbazen als je dit op geen enkele manier kan dansen. Ik zou ook eens horen bij een andere dansschool. Wij gaan voor Everything van Michael Bublé en hopen dit ook aangeleerd te krijgen!
|
|
deborah
28-5-2011
|
21-1-2011 11:32:23
zou kijken bij andere dansschool
hebben hetzelfde voorgehad, we moesten danslessen nemen anders zou het niet lukken enz enz....
we hebben uiteindelijk iets anders gevonden ( hebben zelf een mix gemaakt van moderne liedjes naar een voorbeeld gekeken op you tube) maar als je dit liedje echt wilt zou ik eens ergens anders informeren naar een dansschool die wel wil helpen!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
22-1-2011 16:26:50
Hallo,
Wij volgen ook al enkele jaren dansles, het is inderdaad geen eenvoudig liedje, maar ik vind dat een dansschool je toch iets moet kunnen aanleren op eender welk liedje. Bij ons op de dansschool (dansschool Libert, Hasselt) geven ze de cursus Swing Together. Perfect voor een openingsdans en kan zeker en vast op dit liedje. Als jullie echt dit liedje willen zou ik er zeker voor gaan! Desnoods bij een andere dansschool.
Veel succes
Groetjes
Annelies
|
|
caroline
12-8-2011
|
7-3-2011 21:04:15
Hey Leontine Inderdaad, jullie dag, jullie liedje. Het is best mogelijk op dit liedje een mooie openingsdans te doen. Ik zelf ben danslerares en heb al veel openingsdansen gemaakt. Als je een creatieve leraar bent, maak je op deze muziek een knaller van een openingsdans die haalbaar is voor mensen zonder danservaring. Ik was behoorlijk geschrokken toen ik dit las. Is inderdaad complete waanzin. Mocht je nog steeds op zoek zijn: www.dansstudioflash.be is een goede dansstudio. Ik weet natuurlijk niet van waar je bent... Groetjes Caroline
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|