TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
5-2-2011
|
19-1-2011 10:43:46
geen stress hebben, je trouw maar in juli! Ik had mijn eerste pas maar half december en ik trouw begin februari! :) geniet ervan!
|
|
An
23-7-2011
|
19-1-2011 10:59:13
Don't panic, zorgen om niks volgens mij!!! Je trouwt begin juli dus nog tijd zat.. ikzelf heb pas 12 februari mijn allereerste pas en trouw ook in juli
|
|
kristel
1-7-2011
|
19-1-2011 11:44:56
het ga meer over het feit dat ik het nog ni heb aangehad.
maar idd, nog tijd genoeg hé.
mijn pa zegt dat ik een ander ga moete kiezen als het ni is wa we verwachten, wa wel lief is, ma toch wa zot hé (ik krijg mijn kleed van mijn ouders)
|
|
tamara
20-5-2011
|
19-1-2011 12:44:56
geen stress, ik trouw in mei en mag mijn kleed ook pas begin april gaan passen. :)
dus komt allemaal wel goed!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
19-1-2011 13:14:24
Ja snap uw stress wel, als je het nog niet deftig hebt kunnen aandoen, dan "voel" je uw kleed ook minder goed, maar wss was het toch een wauw-effect zonder passen en dat betekent volgens mij net veel. Dat je toen zeker was van het kleed zonder echt te passen. Zou niet te hard stressen, dat zal nog steeds uw wauw-effect hebben hoor.
Ik heb mijn kleed wel kunnen aandoen met wauw-effect en als ik dan daarna de foto's bekijk, twijfel ik steeds... Denk dat dat normaal is hoor! Volgens mij heeft ieder bruidje dat hier.
Ik mag pas 13/5 gaan passen voor eerste keer en trouw 4/6, das amper 3 weken op voorhand. MAAR ik ga het leep spelen :-)
Ik moet nog schoenen hebben, dus ik ga ook bij hen nog eens voor schoenen, dan mag ik dat pasmodel nog ne keer aandoen hihi.... niet dat ik daar ga kopen waarschijnlijk, maar dan kan ik het wauw-gevoel (hopelijk haha) nog eens hebben
|
|
fatimma
18-6-2011
|
19-1-2011 13:28:52
amai nu al eerste pas jullie zijn allemaal zo snel?
Ik trouw 18 juni en mijn eerste pas is de tweede week van april... ik maak me dan ook totaal geen zorgen als je weet dat ze zo een kleed maken op 3 dagen dus een rok wat versmallen zal dan wel geen 2 maand duren zeker?
Ik wil ook nog wat kilootjes kwijt tegen dan want heb geen zin om nu al te passen het te laten inpakken en dan binnen 3 maand nog eens laten in te pakken ...
Heb gisteren een minilapje stof ontvangen voor mijn kleur :) en dat maakt me al zo gelukkig voorlopig stel ik me daarin :)
nu maak je dus vooral geen zorgen :) meestal is een eerste pas maar een 8 tal weken voor de bruiloft
groetjes
Fatimma
|
|
kristel
1-7-2011
|
19-1-2011 14:35:26
mijn zus is daar ook gegaan, en mijn ma ook al verschillende keren en das daar altijd zo, ze maken dat echt volledig op maat, en wordt elke keer bijgewerkt ook.
ik ga ook nog wat proberen af te vallen, maar dat zal geen hele ommeslag veroorzaken, vermager nogal moeilijk.
hebben net telefoon gehad, mag vrijdag om 10u gaan passen, ben benieuwd!!
|
|
deborah
28-5-2011
|
21-1-2011 11:26:38
gewoon ni paniekeren en genieten van de dag!
ik trouw 28 mei en heb pas mijn eerste pas 3 febr, dus nog tijd genoeg :-)
|
|
kristel
1-7-2011
|
21-1-2011 14:33:00
hey,
tis dus super gegaan hé,
da kleed is zo zalig, voel mij echt een prinses!!
volgende pas is 3 juni, 1 maandje voor de trouw
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|