Terug naar overzicht
Wij hebben dj M-Pire van Poperinge. www.djm-pire.be Zelf nog geen ervaring mee, maar wel positieve reacties via vrienden die muziekliefhebbers zijn, vandaar onze keuze succes met de zoektocht
Hoi! Wij hebben DJ-Didi uit Reningelst. Wij trouwen een weekje voor jullie. Weet niet vanbuiten of hij nog vrij is. Groetjes!
kijkt eens bij studio happy music of discovideo, die spelen nogal volgens eigen keus.
Hallo Ik ben dj borre Ik draai veel 80,90,2000,muziek van nu,ambiancenummers Ik ben van Koksijde Ik vraag 125 € voor de hele avond met lichtinstallatie inbegrepen Je kan mij contacteren via email: bjorn_lootvoet@hotmail.com Vriendelijke groeten
Ik ben DJoeri. Ik ben 15 jaar en beginnende dj, ik heb mijn hele instalatie en ben afkomstig van kortrijk! U kan me altijd contacteren: pauwels.joeri@hotmail.com U kan gerust kijken naar mijn zoekertje! http://diensten.tweedehands.net/groepsuitje-personeelsfeesten/prive-feest-geven.html Dit is mijn volledige instalatie, ambiance gegarandeerd!Mijn stijl is volledig pop en rock, onderandere de muziek van 2009, 2010, 2011 maar ook oudere liedjes 80's en 90's zijn in mijn bezit!Ik draai meestal met cd's, soms met de pc. Het leuke eraan is als ik internet heb dat je liedjes kan aanvragen! Mvg Joeri