Terug naar overzicht
Wij trouwen op 2 juli: Bij ons is het volgende al in orde: * feestzaal * kerk en gemeentehuis * vervoer * dj * fotograaf * getuigen * uitnodigingen zijn gekozen en tekst is ook bijna in orde * bedankjes zijn gekozen * enveloppedoos * wij zetten een wensboom (moet ik nog gaan zoeken) * kapster + visagiste * kleed is gekozen * schoenen, lingerie, juwelen zijn in orde * misboekje is bijna klaar * gastenlijst is bijna volledig Dit weekend gaan we kijken voor ringen en ook als eens rondkijken voor kleedjes voor onze kinderen. groetjes Vanessa
- eventueel nog een huwelijkskaars als je dat doet in de kerkviering - vervoer
Hey, Zaken die ik nog niet op jullie lijstje maar nog eventueel belangrijk zijn: - Uitnodigingen- Eventuele geschenkjes voor na de mis aan de kindjes.- Bloemen: voor in de kerk (altaarstuk, mms iets voor rond paaskaars), bruidsboeket, (corsage voor man).- Muziek voor in de viering (cd, of live of ....)- Iets om enveloppen in te stoppen- U toekomstige zijn kledij... Zo de eerste dingen waar ik nog aan denk. Groetjes Ellen
Hallo dames, Dank jullie voor de reacties, het vervoer hebben we ook al dat was ik vergeten.We moeten er eens terug in vliegen maar we zijn nog aan het wachten op de prijslijst van onze zaal (zij werken prijs per jaar) en dan denk ik dat we terug aan het voorbereiden zijn. Ik hop maar dat we alles gedaan krijgen en dat we niks vergeten. Jullie ook nog veel succes met de voorbereidingen. Groetjes Sarah
wij trouwen een weekje na jou wat al gedaan is: vervoer-feestzaal-gemeente-viering-fotograaf-trouwjurk-kostuum bruidegom-ringkussentje-gastenboek-gastenlijst-bedankjes zijn besteld-schoenen-lingerie-balonnen-rode lopers Nog to do ringen-bedankjes getuigen en ouders-kleedje dochtertje-drukwerk(misboekje,menukaarten)-bloemversiering(corsages,enz)-uitnodigingen(is nu zaterdag) ..
Wij trouwen een dag na jullie Ben eigenlijk nogal een controlefreak en hetgeen wat ik kan regelen is al geregeld.. Wet, kerk, feestzaal, dj, traiteur, fotograaf; jurk, ringen, misboekje, gastenlijst, uitnodigingen,... bedankjes en bloemen weten we ook wat we willen. Vervoer moeten we nog zoeken.. kostuum bruidegom staat op de planning en voor de rest zijnt nog wa prullekes volgens mij (gastenboek, kaars, schoenen, lingerie,....)
ik trouw op dezelfde dag als An en heb half zoveel nog niet klaar ;)
Hoihoi medebruidjes, Wij trouwen de 23ste juli . We doen een ceremonie van de vrijzinnigen. Bij ons hebben we het volgende al geregeld:*de zaal*de trouwringen*de fotograaf*trouwkleed*ceremonie*de uitnodigingen zijn gekozen *getuigen *de bedankingen voor de gasten zijn ook al gekozen*we hebben ook al de keuze gemaakt wat voor een soort gastenboek het gaat worden. Iedereen nog veel succes gewenst met de voorbereidingen he! :) groetjes
Hoi hoi, Wij trouwen 8 juli en hier ons lijstje: Wat al is reeds in orde: - zaal geboekt - traiteur + menu - huwelijksviering (wet + alternatieve viering) - dj - fotograaf - kapper - vervoer: huifwagen - vieringsboekjes - trouwkleed - huwelijkskaars + getuigenkaarsen - gastenboek - feestviltjes - rode loper - lijst met genodigden - draaiboek - uitnodigingen - ringen - bloemen (morgen een afspraak) - bedankingetjes (daar ben ik aan bezig) - enveloppendoos (ben ik ook aan bezig) Wat nog gedaan moet worden: - kledij bruidegom - gastenlijst definitief maken - schoenen+juwelen - tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA) - ballonnen voor aan de deur - lijst favoriete muziek voor DJ - tafelversiering - wegwijzers En dan ben ik wellicht nog vanalles vergeten...?! Groetjes
Wat al is reeds in orde:
- zaal geboekt
- traiteur + menu
- huwelijksviering (wet + alternatieve viering)
- dj
- fotograaf
- kapper
- vervoer: huifwagen
- vieringsboekjes
- trouwkleed
- huwelijkskaars + getuigenkaarsen
- gastenboek
- feestviltjes
- rode loper
- lijst met genodigden
- draaiboek
- uitnodigingen
- ringen
- bloemen (morgen een afspraak)
- bedankingetjes (daar ben ik aan bezig)
- enveloppendoos (ben ik ook aan bezig)
Wat nog gedaan moet worden:
- kledij bruidegom
- gastenlijst definitief maken
- schoenen+juwelen
- tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA)
- ballonnen voor aan de deur
- lijst favoriete muziek voor DJ
- tafelversiering