Terug naar overzicht
ik zou dat ook graag doen.....maar hij heeft al laten horen dat onze trouw al zoveel geld kost dat hij liever niets heeft. Ik weet niet goed wat ik moet doen. We zijn aan het sparen om volgend jaar te bouwen en gaan met onze kids in augustus al 2 weken naar Calpé. Misschien daar nog iets doen...
Ik ga hem iets heel persoonlijks cadeau doen, dat ocharme maar 10 euro kost. Daarvoor kan ik het dus niet laten. Mijn vriend zegt immers ook voortdurend dat hij de trouw overdreven duur vindt!Hij werkt in een trappistenbrouwerij en spaart trappistenglazen. Dus ga ik een trappistenglas laten graveren met onze namen en de huwelijksdatum. Ik ga hem dit dan geven tijdens de fotoreportage.Misschien kan je ook zoiets persoonlijk verzinnen, hoeft niet veel te kosten. Het is de gedachte erachter die telt.Groetjes,Lindsay06/05/06
hallo, ik werk s'nachts en laat iedere avond een kaartje achter uit eenzelfde serie met daarop een persoonlijk berichtje. Steeds vergezeld met wat lekkers. Met dit begin ik een week voor onze trouw. Je kan het natuurlijk ook bij zijn lunch stoppen of bij het ontbijt leggen,...groeten ellen
Dat van Ellen vind ik heel origineel!Ik geef hem ook een pakketje met vanalles en nog wat in. Hij gaat de dag voordien bij zijn neef slapen, en dat kan hij daar dan opendoen. Ik stop er zelfgemaakte koekjes in, een brief, muntjes (voor bij de eerste kus als getrouwd paar hihi), en nog een paar dingen. 't Zal allemaal niet veel kosten (want hij is ook al bezig dat de trouw zo duur is), maar tzal wel leuk zijn.GroetjesVicky09.09.06
bedankt voor de leuke tips allemaal!! Ik ga daar zeker iets mee doen! Groetjes, en allemaal nog veel succes bij de voorbereidingen!!Saar
heyla dag saarkun je me de geschenk ideetjes es doormailen voor "echtgenoot?"ben ook nog aant zoekenalvast bedanktPaolina
Ik regelde dit ontbijt:http://legoutmattina.homestead.com Super de luxe aan huis geleverd!Fantastisch !!