Terug naar overzicht
Wendy, Meestal worden de ouders vermeld wanneer ze mee betalen...Als de ouders het huwelijk betalen gebruikt men ook vaak: "... de ouders van... kondigen aan:... " Bij ons betalen ze het huwelijk niet, maar na lang twijfelen hebben we toch beslist hun namen te vermelden (dit wel achteraan de uitnodiging). Je weet nooit dat je mensen uitnodigt omwille van goede kennissen met je ouders, dan weten ook zij meteen van wie de uitnodiging komt.
Wij doen het net zo als Rieke!
wij vermelden ze niet
Mijn ma & pa betalen elk hun deel van de trouw. Ik vond het niet meer dan normaal dat zij dan ook de trouw van hun dochter aankondigen! (Ookal wonen wij 3 jaar samen ...) Het enige probleem was feitelijk zijn moeder die niets betaalt. Aangezien het niet ging om enkel mijn ouders te vermelden, staat zijn moeder er ook op, zij zal het verschil wel merken op de avond zelf, mijn ouders krijgen dan iets extra Onze tekst is: mijn moeder - mijn stiefvader zijn moeder - zijn steifvadermijn vader - mijn stiefmoeder nodigen u uit op het huwelijk van hun kinderen: Aurélie Mertens EnJerry Bogaert
Wij ook als Rieke, voor dezelfde reden. Bij ons betalen ouders bruidegom wel wat mee, maar de tijd dat ouders volledige trouw betalen is denk ik volledig voorbij.. (spijtig genoeg! :p).
Wij hebben gewoon 'Thomas en Els' vermeld. Ik vind het vermelden van de ouders zo 'ouderwets'?
bij ons kondigt ons zoontje het aan! "Mama en papa gaan trouwen" "Eline & Stijn" en dan nog een tekstje in de aard van "Kom jullie ook naar hun dansfeest?" Mijn schoonouders betalen een groot deel maar mijn ouders niks. En mijn ouders zijn gescheiden. Tegen dat alle namen dan worden vermeld, dan staat die annonce vol! ieder zijn mening natuurlijk gr
Hey Wendy, Wij zaten met hetzelfde probleem. Wij betalen de trouw zelf... wel mijn vader is 2 jaar gelden overleden en heeft me een klein beetje achtergelaten, dus op die manier helpt hij ons een beetje. Maar ik vond het toch een gebaar van respect om onze ouders te vermelden. We wilden het ook niet te ouderwets... aangezien we onze eigen uitnodigingen ontwerpen wilden we ook een ietse modernere aanpak voor de tekst. Uitendelijk is het het volgende geworden (het is in het Engels, aangezien mijn verloofde een Engelsman is) " Together with our parents, we, Charlotte & Simon, would like to let you know that we will be taking the trip of a lifetime into marriage" Klinkt leuk, maar toch nog respectvol. Bovendien wordt dit rondgestuurd als aankondiging en diegen die uitgenodigd zijn voor de ceremonie en het avondfeest krijgen dan een apart kaartje. Ik hoop dat het jullie een beetje helpt! Succes nog! Charlotte & Simon www.simonandcharlotte.com
wij doen het niet
Bij ons ook geen ouders op de uitnodiging! Dan zouden we al 4 lijntjes moeten voorzien ( beide zijn gescheiden) en mijn verloofde ziet zijn ook helemaal niet vaak.Ook wij betalen alles zelf. Ik denk niet dat je je ouders uit 'respect' op de uitnodiging moet zetten. uiteindelijk zijn jullie het die trouwen, niet zij. Ieder zijn glorie moment :)Bij ons zal er ook geen 'volk' zijn dat wij niet kennen ( maar enkel de ouders) dus is dat al helemaal niet nodig...
wij vermelden gewoon: ouders: Dhr en Mevr ... Dhr en Mevr ... Ze betalen elk een groot deel van de trouw.
Bij ons stonden ze ook niet vermeld...