TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristel
14-5-2011
|
20-1-2011 10:21:34
Hey, Een moeilijke vraag. Jammer dat je ouders er niet kunnen bij zijn. Mijn mama is in november overleden en zal er dus ook niet bij zijn. Wij gaan geen traditionele uitnodiging maken waarbij de ouders het huwelijk aankondigen. Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb eens gekeken en heb dit gevonden waar je waarschijnlijk wel een antwoord kan vinden http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=208407&su... (meestal wordt er toch gekozen voor een kruisje achter de naam) Maar lees maar wat zei hebben gedaan en geschreven
Is iemand die een gelijkaardige vraag stelde in 2009. Veel succes met je huwelijk en met je uitnodigingen
|
|
Melodie
4-6-2011
|
20-1-2011 11:05:27
Hallo Peggy,
is er geen andere mogelijkheid om zijn ouders te bedanken? Bijvoorbeeld bij de speech s'avonds met de overhandiging van een mooi cadeau? Mijn vriend zijn ouders dragen ook bij tot de trouw en ik denk dat ik op de uitnodiging (subtiel!) ga plaatsen 'De fiere ouders'. Ik hoop alleen dat het niet te fel 'geboortekaartje' achtig klinkt...
Ik wil het echt niet centraal zetten, want vind dat vrij ouderwets. Liefst van al zou ik ze er niet bij zetten, want is toch een aankondiging van mij en mijn vriend. maar vrees dat ik dan ruzie krijg :-)
|
|
Charlotte
21-5-2011
|
20-1-2011 11:21:14
Hoi,
wij vermelden ook onze ouders en mijn schoonmoeder is nog maar 2 weken geleden heel plots overleden. Er zal een kruisje achter haar naam staan op de uitnodiging.
Als aankondiging gebruiken wij de tekst: "onze ouders zijn blij te mogen vertellen dat wij meer dan ooit kiezen voor elkaar", ik zit daar niet mee in dat dit niet 100% past bij 't feit dat mijn schoonmama er niet meer is, zij was ook blij voor ons.
Je kan bijvoorbeeld ook iets schrijven in de trant van: "onze ouders toonden ons het juiste pad" of zoiets, maar dat kan dan natuurlijk enkel indien er geen gescheiden ouders zijn (en dat ging niet in mijn geval).
Veel succes ermee en hopelijk kunnen je schoonouders die dag de leegte van je ouders een klein beetje bijvullen.
|
|
Inge
16-4-2011
|
20-1-2011 11:50:28
bij ons het zelfde probleem, mijn mama is in augustus overleden; ik heb het er nog zeer moeilijk mee; Oorspronkelijk gingen wij onze ouders er ook bijzetten, maar aangezien ik het zo moeilijk heb dat papas naam daar dan alleen staat, hebben we ervoor gekozen om geen ouders te vermelden op de uitnodigingen; We hebben dit met mijn papa en schoonouders besproken en voor hen was dit geen probleem ze begrepen het volkomen. Pfff gaat zo raar zijn, de mooiste dag van je leven, maar toch zo moeilijk omdat mama er niet bij is.
|
|
Peggy
15-4-2011
|
20-1-2011 13:42:04
bedankt al voor jullie reaktie's . Het doet idd raar om te weten dat ze niet bij de mooiste dag van ons leven zullen zijn .Mijn schoonouders gaan zeker proberen die leegte wat op te vullen , en mijn neef en zijn vrouwtje gaan de lege plek in de suite opvullen. Ben ik al zéér blij om . Persoonlijk zie ik het niet zitten om ze te vernoemen voordat het avondfeest plaats vind .... raar he , maar ligt me ook nu tijdens de voorbereidingen zeer gevoelig . We vinden er wel iets op . Ik had daarstraks zoiets in gedachten :
Vanop aarde en hemel laten de ouders van Peggy en Sven weten dat hun kinderen " De grote stap" in hun leven zetten ... maar ben niet echt overtuigd van de zinsbouw :-(
|
|
Sabrina
6-5-2011
|
23-1-2011 11:07:17
ja dat moet je zeker doen,want had jij dit nu niet geschreven zou ik het je voorgesteld hebben,liever dan op zo een manier kan je niet echt meer volgens mij ben mijn papa ook 6 jaar geleden verloren,maar wij hebben de keuze gemaakt om geen ouders er op te zetten,en kids ook niet die het aankondigen grtjs
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|