Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gekleurd trouwjurk????

20-1-2011 12:20:57
hallo ik ga trouwen in mei 2012 maar ben natuurlijk als eens aan't piepen op't internet naar de trouwjurken.
heb volledig mijn smaak gevonden alleen het merk is precies enkel te verkrijgen in nederland en ja dat is er een beetje over.
het is van ladybird weet iemand misschien een winkel in België die hier ook kledij van verkopen???,

dan een volgende vraag. een chocoladebruin trouwjurk past dat voor een huwelijk. tegenwoordig moet het toch niet meer altijd wit zijn of iets dat daar op trekt?

Anke
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1431

anke
8-10-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:43:17

ik heb mijn trouwkleed ook in nederland gekocht.in bruidshuis ellen,half uurtje van hier.
mss hebben zij het ook wel,kweet natuurlijk niet van waar je bent he.

en idd gekleurde jurken zijn absoluut in tegenwoordig.ik was ook geschikt van een gekleurde te kiezen maar toen ik die aanhad vond ik het maar niks haha

anke
8-10-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:47:26

ow haha ik zie dat jij ook een anke bent :-) puur toeval hihi

Nathalie
17-9-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:49:31

Hoi Anke en Anke ,

Dat kan heel mooi zijn een bruine bruidsjurk. Als je verloofde zijn kostuum dan aanpast aan uw kleed, zal het mooi zijn. Maar zoals andere Anke al zei, pas het eerst maar! Ik had ook op internet gekeken en volledig mijn zin gevonden. Maar toen ik het aanhad bleek het niet zo mooi. Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Groetjes

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-1-2011 12:57:16

Ah, ik vond de trouwjurken van Ladybird ook héél leuk! Nederland is van mij af niet zo ver, maar misschien het wel de moeite hé!
Ik heb nog even gekeken op hun site en ze hebben ook wat locaties in België die ze verkopen, zie: http://www.ladybird.nl/bruidsmodezaken

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik20-1-2011 14:17:53

Ik weet niet precies waar ze nog Ladybird verkopen in Belgie, maar zeker eens hun website bezoeken zoals Claudia zegt. En wat dat kleurtje betreft, zeker eens aanpassen en als JIJ je daar goed bij voelt moet je dat zeker doen. Er wordt inderdaad al heel vaak in alle soorten kleurtjes getrouwd dezer dagen. Je krijgt dan meestal een stukje stof mee als je keuze gemaakt is en dan kan je aanstaande dit meedoen om zijn kostuum te gaan kiezen en eventueel hemd of das in't zelfde kleurtje kiezen.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik20-1-2011 15:52:42

Hey, wat gekleurde trouwjurk betreft dat kan waarom niet die van mij was licht chocoladebruin. Tegenwoordig zie je dat veek gekleurde trouwjurken. Het belangrijkste is dat je er goed in voel......

Gr

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik21-1-2011 12:53:21

Hey

ik heb ook een gekleurde trouwjurk gekozen, ga wel niet zeggen welke kleur want mijn verloofde zit ook soms op dit forum te controleren zodus, maar je moet het echt aanzien, want toen ik het zo zag hangen vond ik het niet direct iets, maar toen ik het aanhad was het echt wauw. Ik heb het mijne ook in Nederland gaan halen. Maar heb er toen met mijn mama een dag uitstap van gemaakt, altijd echt gezellig zo'n moeder-dochter dagje.

Groetjes
An

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik21-1-2011 14:01:07

Hey Anke,

Ik trouw 3 weekjes later dan jij maar ben ook al begonnen met een klein beetje te plannen enzo, al kan er nog van alles veranderen mij kennende :-)
Heb jij al veel geregeld?

Ik zal hoogstwaarschijnlijk ook kiezen voor een gekleurd trouwkleed, liefst in lichtbruin of champagnekleur.

Groetjes en succes met je voorbereidingen!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-1-2011 16:13:27

Hallo,

Voor de verkoopsadresjes kan ik je niet verderhelpen, maar wat de kleur van je kleedje betreft vind ik dat dit zeker kan. Ik was ook niet echt de traditionele witte bruid. Zoals je op mijn fotootje kan zien was mijn kleedje "Tomato red". Ik had in het begin ook een beetje schrik maar uiteindelijk ben ik supercontent dat ik het toen toch gedaan heb. Dus als jij je goed voelt in een chocoladebruin kleedje.. zeker doen meid!

Groetjes
Annelies

valerie

Meld misbruik26-1-2011 22:10:16

Anke,

Ik heb onlangs in de "loving You" een artikel gelezen over Kaat Tilley.
Zij is opnieuw gestart met haar bruidsjurken. Mijn beste vriendin is getrouwd in een blauw kleed van haar. Het was gewoon prachtig!
Ik ben zelf ook een beetje een fan van haar. Nu blijkt dat er in Antwerpen een nieuw salon is geopend: Belle Boudoir. Nu ben ik helemaal in de wolken!!

Nu zondag ga ik er zeker naartoe; Er is namelijk een opennamiddag.

Veel succes

Joke
25-6-2011
 Meld misbruik4-4-2011 14:00:58

Ladybird kan je kopen in le chapeau in Antwerpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info