TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anke
8-10-2011
|
20-1-2011 12:43:17
ik heb mijn trouwkleed ook in nederland gekocht.in bruidshuis ellen,half uurtje van hier.
mss hebben zij het ook wel,kweet natuurlijk niet van waar je bent he.
en idd gekleurde jurken zijn absoluut in tegenwoordig.ik was ook geschikt van een gekleurde te kiezen maar toen ik die aanhad vond ik het maar niks haha
|
|
anke
8-10-2011
|
20-1-2011 12:47:26
ow haha ik zie dat jij ook een anke bent :-) puur toeval hihi
|
|
Nathalie
17-9-2011
|
20-1-2011 12:49:31
Hoi Anke en Anke , Dat kan heel mooi zijn een bruine bruidsjurk. Als je verloofde zijn kostuum dan aanpast aan uw kleed, zal het mooi zijn. Maar zoals andere Anke al zei, pas het eerst maar! Ik had ook op internet gekeken en volledig mijn zin gevonden. Maar toen ik het aanhad bleek het niet zo mooi. Veel plezier nog met de voorbereidingen! Groetjes
|
|
Claudia
12-8-2011
|
20-1-2011 12:57:16
Ah, ik vond de trouwjurken van Ladybird ook héél leuk! Nederland is van mij af niet zo ver, maar misschien het wel de moeite hé! Ik heb nog even gekeken op hun site en ze hebben ook wat locaties in België die ze verkopen, zie: http://www.ladybird.nl/bruidsmodezaken
|
|
Cindy
5-5-2012
|
20-1-2011 14:17:53
Ik weet niet precies waar ze nog Ladybird verkopen in Belgie, maar zeker eens hun website bezoeken zoals Claudia zegt. En wat dat kleurtje betreft, zeker eens aanpassen en als JIJ je daar goed bij voelt moet je dat zeker doen. Er wordt inderdaad al heel vaak in alle soorten kleurtjes getrouwd dezer dagen. Je krijgt dan meestal een stukje stof mee als je keuze gemaakt is en dan kan je aanstaande dit meedoen om zijn kostuum te gaan kiezen en eventueel hemd of das in't zelfde kleurtje kiezen.
|
|
frida
6-2-2010
|
20-1-2011 15:52:42
Hey, wat gekleurde trouwjurk betreft dat kan waarom niet die van mij was licht chocoladebruin. Tegenwoordig zie je dat veek gekleurde trouwjurken. Het belangrijkste is dat je er goed in voel......
Gr
|
|
Steven
30-4-2011
|
21-1-2011 12:53:21
Hey ik heb ook een gekleurde trouwjurk gekozen, ga wel niet zeggen welke kleur want mijn verloofde zit ook soms op dit forum te controleren zodus, maar je moet het echt aanzien, want toen ik het zo zag hangen vond ik het niet direct iets, maar toen ik het aanhad was het echt wauw. Ik heb het mijne ook in Nederland gaan halen. Maar heb er toen met mijn mama een dag uitstap van gemaakt, altijd echt gezellig zo'n moeder-dochter dagje.
Groetjes An
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
21-1-2011 14:01:07
Hey Anke,
Ik trouw 3 weekjes later dan jij maar ben ook al begonnen met een klein beetje te plannen enzo, al kan er nog van alles veranderen mij kennende :-)
Heb jij al veel geregeld?
Ik zal hoogstwaarschijnlijk ook kiezen voor een gekleurd trouwkleed, liefst in lichtbruin of champagnekleur.
Groetjes en succes met je voorbereidingen!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
22-1-2011 16:13:27
Hallo,
Voor de verkoopsadresjes kan ik je niet verderhelpen, maar wat de kleur van je kleedje betreft vind ik dat dit zeker kan. Ik was ook niet echt de traditionele witte bruid. Zoals je op mijn fotootje kan zien was mijn kleedje "Tomato red". Ik had in het begin ook een beetje schrik maar uiteindelijk ben ik supercontent dat ik het toen toch gedaan heb. Dus als jij je goed voelt in een chocoladebruin kleedje.. zeker doen meid!
Groetjes
Annelies
|
|
valerie
|
26-1-2011 22:10:16
Anke,
Ik heb onlangs in de "loving You" een artikel gelezen over Kaat Tilley.
Zij is opnieuw gestart met haar bruidsjurken. Mijn beste vriendin is getrouwd in een blauw kleed van haar. Het was gewoon prachtig!
Ik ben zelf ook een beetje een fan van haar. Nu blijkt dat er in Antwerpen een nieuw salon is geopend: Belle Boudoir. Nu ben ik helemaal in de wolken!!
Nu zondag ga ik er zeker naartoe; Er is namelijk een opennamiddag.
Veel succes
|
|
Joke
25-6-2011
|
4-4-2011 14:00:58
Ladybird kan je kopen in le chapeau in Antwerpen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|