Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Kelly: ervaring Vistaprint zoals beloofd :-)

20-1-2011 20:50:35
hoi Kelly,

Zoals beloofd hier onze ervaring met Vistaprint.

We hebben vandaag onze bestelling aangekregen (besteld op 06/01 en voor trage verzending gekozen: +- 21 dagen volgens Vistaprint).

Onze uitnodigingen in linnen afwerking zijn prachtig! We zijn echt super-tevreden van het resultaat! Het is de duurste afwerking, maar het is het zeker en vast waard!
De matte afwerking is ook zeker ok, maar iets minder mooi (vinden wij persoonlijk, niet van kwaliteit, die is ook super!). Enkel van de glansafwerking zijn we niet tevreden! Bovenaan de kaartjes zit een gekleurde rand, ze zijn dus niet correct afgesneden. Maar de drukkwaliteit is zeker wel in orde (de achterkant van de kaartjes is gewoon mat, wat we niet zo mooi vonden omdat je dan 2 verschillende kanten hebt).
Ik heb nu wel direct een klacht gestuurd en hoop om hiervoor een compensatie te krijgen. Normaal heb ik binnen 48u een antwoord, ik ben benieuwd.

Wij zullen dus voor onze uitnodigingen (+ receptie- en avondfeestkaartjes) kiezen voor de linnen afwerking... Ah ja we hebben ook gekozen voor de bijpassende enveloppen, toch net iets meer klasse dan gewone witte...

En nu bijna bestellen, want nog 99 dagen op de teller!! :-)

groetjes
Joyce

joyce
30-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1185

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik20-1-2011 21:57:11

Hey Joyce,

Bedankt dat je me op de hoogte houdt!
Ben heel blij dat ik gewacht heb vooraleer ik men bestelling plaatste: wou kiezen voor de glansafwerking! Met de linnen afwerking, bedoel je dan de afwerking premium wit mat papier van 280gr? En die bijpassende enveloppes, hoe moet ik me die dan voorstellen? Gebruiken ze dan de voorkant van je kaartje en printen ze dit dan op de enveloppes of is dit gewoon dat ze je adres op de achterzijde drukken...? (Mijn ontwerp is niet met een foto, dus enkel tekst... )

Alvast bedankt voor je berichtje, echt super!

gr Kelly

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-1-2011 22:07:19

hoi Kelly

Ik denk nu wel dat de rand niets te maken heeft met de glansafwerking, maar je kan altijd een kleine bestelling doen om het resultaat te zien hé. Dan ben je toch zeker hoe het eindresultaat eruit ziet en of je er tevreden over bent.

De afwerking moet je pas kiezen als je de bestelling plaatst (mat, glanzend, linnen of gerecycleerd papier).
Op de bijpassende enveloppen komt dezelfde tekening terug als op onze uitnodiging (wij hebben ook geen eigen ontwerp of foto hoor), en staat ons adres ineens al bij de afzender gedrukt, lekker handig :-)
(die kan je ook zien als je de uitnodiging besteld, je kan altijd al eens een paar stappen van de bestelling doorlopen, zonder uiteindelijk een bestelling te plaatsen hé, dan zie je ineens een voorbeeld voor bij jouw ontwerp)

groetjes
Joyce

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik21-1-2011 8:42:20

Hoi Joyce!

Ik was ook eens aant zien op vistaprint en bij de eveloppen moet je kiezen voor de binnenkant... Daar kan je zo een privacyding op laten drukken zodat niemand door de enveloppe heen kan kijken.
Ik wil eigenlijk gewoon een witte binnenkant, maar wat hebben jullie gedaan? Zijn de enveloppen zo dun dat je er gemakkelijk door kan kijken?

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik21-1-2011 9:06:14

hoi Evelien,

Wij hadden nu gewoon vistaprint in de enveloppen staan, maar zullen gewoon wit nemen bij onze definitieve bestelling (dit was een proefdruk :-)).
De enveloppen zijn niet dun, je kan er niet doorkijken hoor. De standaard witte enveloppen die je er gratis bij krijgt zijn wel vrij dun, maar heb niet getest of je er door kan kijken :-).

groetjes
Joyce

iris
30-6-2012
 Meld misbruik21-1-2011 20:40:32

Ik denk dat Vistaprint wel vaker een probleem heeft met het juist afsnijden. Mijn kerstkaartjes hadden ook een 'fout' randje bovenaan.
Ga zeker ook altijd voor een glansafwerking, anders krijgt je uitnodiging nogal snel een beduimelde indruk.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik21-1-2011 20:43:38

hoi Iris,

Maar ze zijn wel zeker bereid om hun fout recht te zetten hoor! (zie mijn laatste bericht).

Wij gaan kiezen voor de linnen afwerking. We vonden de glanzende persoonlijk niet zo mooi (omdat de achterkant niet glanzend is)

groetjes
Joyce

Kelly
11-6-2011
 Meld misbruik23-1-2011 21:26:09

Hey Joyce,

Blijkbaar is men berichtje van eergisteren verdwenen... Dus in 't kort: heb een bestelling geplaatst met zo een sample kit, dan heb ik een idee van de afwerkingen.
De bijpassende enveloppes ga ik niet nemen, aangezien ik zelf een eigen ontwerp heb gemaakt voor de kaartjes en dan krijg ik enkel ons adres achteraan op de enveloppes...
Ga ze waarschijnlijk zelf door de printer halen en men ontwerpje er vooraan opdrukken...

Nogmaals bedankt om me op de hoogte te houden.

gr Kelly

Karen
2-9-2011
 Meld misbruik26-1-2011 10:15:06

Hoi Joyce,

ik trouw pas in september, maar ben ook al eens aan het kijken geweest op vistaprint.
Maar die afwerking in linnen, kan je die ook ergens bekijken?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe er dat zal uitzien dan.

Groetjes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 10:32:43

hoi Karen,

Nee, op zich zie je op de website geen verschillen bij je bestelling. Vandaar dat wij een proefdruk hebben besteld met de 3 verschillende afwerkingen om dan te kiezen welke we het mooiste vonden...

groetjes
Joyce

Karen
2-9-2011
 Meld misbruik26-1-2011 10:44:35

Hoi Joyce,

maar het is toch niet mogelijk om bv 1 kaartje in mat, 1 in glanzend,... te bestellen he? (of ik heb er misschien over gekeken) Ik zag altijd een minimum van 10 staan.

Groetjes,
Karen

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik26-1-2011 10:54:05

hoi

Ja het zijn er minstens 10... Maar wij hadden dat er wel voor over, omdat je wel zeker wil zijn dat je uitnodigingen mooi zijn hé.

groetjes
Joyce

Karen
2-9-2011
 Meld misbruik26-1-2011 11:12:34

Ja, dat is inderdaad heel belangrijk he :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info