Terug naar overzicht
Hey, Geef je dan aan elke gast een filmticket als hij/zij binnenkomt?Is dat niet veel tijdsverlies, tegen dat ik dat zou gevonden hebben :-) Hebben de tafels ook namen, of enkel nummers ?
Ik zou zelf zo'n maiskorreltjes gaan kopen en die verpakken in zo'n kartonnen doosje zoals in cinema met daaraan een receptje aan van hoe je dat moet klaarmaken. Denk dat dat goedkoper gaat zijn dan zo'n toestel te huren. En minder omslachtig, want uiteindelijk weet je niet wie wanneer naar huis gaat en je kan moeilijk die charlie chaplin heel de nacht laten staan he :-) EN je kan die bedankjes ineens ook gebruiken als "tafeldecoratie"
hallo, wij denken ook evt aan thema film. heb je de uitnodigingen zelf gemaakt of heb je ze ergens gevonden? hoe zien jullie tafelaanduidingen eruit? tof idee!
Hier kan je dat laten drukken met een afscheurstrook: http://www.printconcept.be/product.php?ProductID=66 Hebben met werk er al dikwijls besteld zonder probleem en ik ga wss mijn uitnodigingen daar ook laten drukken.
popcorn natuurlijk! je koopt zo'n mini doosjes als in de cinema,koopt/maakt popcorn doe er een micca folie rond,en een lintje.Alles op een dienblad presenteren en aan de uitgang zetten of op ieder bord aan tafel. Als je op google eens zoekt staat het er ergens tussen en zelf vond ik het wel mooi.
aja, zoiets huren kan je bij alterego in schelle, denk ik dat het is.Ze hebben een website waar je alles kan zien per thema