Terug naar overzicht
In die zaal ben ik nooit geweest. Wel al naar een trouwfeest in wpc in de janssenzaal en dat was toch wel in orde. Voldoende eten en drinken, vlotte bediening...Wij geven ons trouwfeest in De Vrije Valk in Alt-Hoeselt. Meer rustieke stijl en een zaal met verschillende niveaus. Maar zeer goed qua catering. En een bijna niet te kloppen prijs denk ik. groetjes Claudia
hey, wij trouwen op 7 mei 2011. Het feest gaat door in het WPC de janssenzaal. Ik weet niet wat het verschil is tussen die 2 zalen. We zijn ook eens naar een feest geweest in de janssenzaal en waren heel tevreden over de bediening ect. Misschien toch maar eens beter langsgaan om de verschillen te weten te komen. Grtz
Hallo, Wij trouwen op 4 juni 2011. En geven ons feest ook in het WPC in de janssenzaal. Ik hoor heel veel positieve reacties dus het zal niet tegenvallen. Waarom ze iemand de janssenzaal geven of de Club hangt alleen maar af van het aantal personen jullie zijn. De janssenzaal geven ze pas als je met +/- 200 pers. bent. Groetjes