Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen HELP

21-1-2011 8:42:13
Met nog 15 dagen op de teller zit ik in een benarde positie...
Ik heb nog steeds geen tafelnamen of tafelaanduidingen...
Ik geraak er maar niet uit, hopelijk kunnen jullie nog enkele leuke ideeën geven die op korte tijd realiseerbaar zijn

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 669

Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik21-1-2011 8:57:32

Hoi, Liefde is.... prentjes kunnen een oplossing bieden. Da zet je op iedere tafel een prentje met een ander zinnetje. En dan zet je het zinnetje liefde is... met het stuk erachter op de naamkaartjes. Of eventueel ballonnen in verschillende kleuren. Kan je ofwel het naamkaartje in hetzelfde kleur doen ofwel de kleur erop schrijven. Anders kan ik niet direct aan iets denken. Hopelijk ben je hier mee geholpen! Groetjes Sonia

lies
2-7-2011
 Meld misbruik21-1-2011 14:44:11

Hoi Rieke,

wij werken ook met naamkaartjes, maar dan volledig in stijl met de uitnodigingen.
Altijd leuk als zo'n rode draad doorheen het hele gebeuren loopt!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-1-2011 15:20:08

Wij geven de tafels enkel een nummer.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik21-1-2011 18:54:26

Plaatsen waar jullie samen geweest zijn? Je kan dan een foto van de reis afdrukken om op de tafel te zetten, en bijvoorbeeld een kort tekstje van hoe het daar was.

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik21-1-2011 19:12:48

Hoi Reike,
Onze feestzaal werkt met kaarten, speelkaarten. Dus hebben we een tafel harten boer, schoppen heer, ......
mss is dit een idee?

Succes hé, we tellen samen af ;-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-1-2011 19:52:25

Wij hadden, net zoals Isabelle hierboven aangeeft, reisbestemmingen (veraf en dichtbij). Op de kaartjes voor de gasten stond dan een klein fotootje van ons op die bestemming en op tafel stond die foto dan in een groter formaat.

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik24-1-2011 9:17:25

wij hadden 15 verschillende soorten snoepen!

glazen snoeppotten van ikea (die ik nog geen week erna via dit forum al weer heb kunnen doorverkopen), en kilo's snoep!

was echt een topper! veel positieve reacties gehoord
+ bijna geen snoep moeten meenemen naar huis! :)

er werden snoepen uitgewisseld tussen de tafels, dus veel contact tussen de verschillende tafel...

echt TOPPIE!!!!

Greetz

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...