Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huweliijsreis bali of mexico!!

21-1-2011 9:46:33
Beste bruidjes,

Voor mij zijn het nog exact 97 dagen voor we trouwen, dus de stress begint te komen.
Nu ben ik nog op zoek naar een huwelijksreis.
Wij zouden graag gaan naar Mexico of Bali. Graag zouden we een week rondtrekken en een weekje rusten.
Iemand al geboekt naar deze bestemmingen? Zoja waar en welk hotel?
Laat maar iets weten!

groetjes

stephanie
29-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 986

Fien
13-8-2011
 Meld misbruik21-1-2011 12:38:10

Hallo!

Wij twijfelden tussen dezelfde bestemmingen, maar hebben uiteindelijk voor Mexico gekozen. We hebben Thailand al gedaan en dachten dat Bali vrij gelijkaardig zou zijn (maar aangezien Thailand echt super was, zal Bali dat zeker ook zijn).
We hebben enkel een ticket geboekt en zullen ter plekke slaapplaatsen kiezen zodat we vrij kunnen rondreizen.

Groetjes!

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik22-1-2011 10:56:53

Wij gaan naar Mexico!!!!! Jippieeeeeeee! Maar dit heeft ermee te maken dat er op moment van onze huwelijksreis regenseizoen is in Thailand en omstreken... . Anders was het voor ons zeker Thailand geworden. Mexico is naar 't schijnt ook wel echt de moeite... .

stephanie
29-4-2011
 Meld misbruik23-1-2011 20:58:52

Dank je voor de reactie! Waar hebben jullie geboekt of met welke provider?
Laat maar iets weten! bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...