Terug naar overzicht
Hey Kelly, wij trouwen een week voor u... Mijn werd de raad gegeven om nu nog niet te gaan, (lichaamsmaten die veranderen etc...) Dus ik ga waarschijnlijk of eind dit jaar, of begin volgend jaar naar de naaister. Groetjes Tabita
Een maand of 7 op voorhand is het beste. Ga mijn ook op maat laten maken en dat is mij toen aangeraden. groetjes Claudia
Wij trouwen in mei 2012 en ik was van plan om in juli zachtjesaan rond te beginnen kijken. In feite zou ik graag wachten op de nieuwe collectie die in oktober uitkomt, maar als ik daarvoor mijn goesting al vind is het uiteraard ook goed!
Wij trouwen ook in mei 2012 en ben ook van plan om vanaf de zomer te beginnen kijken. Ik heb wel al een idee, maaar iets mooi zien in een boek en het gaan passen is natuurlijk een groot verschil! Was het al maar zover Groetjes, Sonja
Ik heb mijn trouwkleed zo'n 8 maanden op voorhand gekocht... en hoewel ik al veel vroeger zin had om te gaan kiezen wou ik toch graag de nieuwe collectie afwachten! Eind september komen die meestal stilaan binnen. Dus het hangt er een beetje vanaf wat je graag wil, maar ik persoonlijk zou puur uit nieuwsgierigheid de collectie van 2012 afwachten Veel plezier alvast!
ik ben een jaar op voorhand gegaan en de naaister heeft eerst een ontwerp gemaakt. En toen maakte ze een kleed in stof om te proberen zodat je een idee krijgt wat het zal worden en wat nog veranderd moet worden En een week vordat ik trouwde was het in de echte stof gemaakt
Kelly,Ik heb echt een heel goede tip: Kaat Tilley heeft een nieuw salon geopend in Antwerpen: Belle Boudoir. Ze hebben mij daar heel goed geholpen....Hier wordt er heel persoonlijk gewerkt. Samen met jou wordt er gekeken wat je wensen zijn. Je vertrekt van een aantal basismodellen waarop er vele variaties mogelijk zijn. Je hebt zelfs inspraak in de keuze van de stoffen. De trouwkledij wordt door echte couturières gemaakt die er bij de doorpas zelf bij zijn.De bedoeling is om uiteindelijk samen de jurk van je dromen te creëren. Doordat ze op afspraak werken, maken ze echt tijd vrij voor u.Regelmatig hebben zij opendeur namiddagen. Ik denk dat er dit weekend trouwens één is.De moeite waard!!Kijk ook even op hun facebookpagina: salon de rencontre Belle Boudoir. Ik heb daar alle gegevens gevonden.Groetjes en succes!!!