Terug naar overzicht
Moet denk ik echt wel vreemd gevoel zijn. Ik hoop in ieder geval dat jullie morgen een super dag hebben! Hopelijk verloopt alles naar wens en genieten jullie van elk moment! Alvast dikke proficiat!!!
Amai zeg .Zo spannend zeg. Ik hoop het allerbeste voor jullie en dat het 1 van jullie mooiste dagen uit jullie leven mag zijn . Dikke proficiat alvast op voorhand !!!
Veel succes morgen en ik denk dat er maar één woord is voor deze dag: "GENIET" en laat alles maar op je af komen. Hij zal veel te snel om zijn denk ik.... En als je erna bekomen bent dan denk je nog eens aan ons en laat je maar lekker weten hoe je dagje is geweest!!! Doe het goed eh!! Groetjes Caroline
heel veel geluk samen....
Maak er morgen een schitterende dag van!
amai, voor jullie zijn cijfers als 180, 130 en 20 dagen.... voorbij :-) wel vreemd om op te merken dat van al de 'wachtende' bruidjes hier, nu weer eentje in haar bootje zal stappen binnen enkele uren en dit nog even met ons deelt - tof!! geniet ervan morgen! en wie weet lezen we hier nog wel hoe het is geweest :-D veel plezier!!
Veel plezier morgen!
Veel geluk samen en geniet er morgen met volle teugen van !!! Ik heb nog wel heel wat dagen voor de boeg 112 om precies te zijn :)
Geniet van jullie dag :) En alvast een hele dikke proficiat aan jullie !!!! Hier nog 105 dagen te gaan !!! :) Groetjes
veel succes en geniet van je dag!!!! ik heb er nog 125 te gaan, wou dat t ook al zover was! laat iets weten hoe je dagje was!
Geniet maar van jullie dag. Bij ons is het nog 161 dagen te gaan. Het zal wel allemaal loslopen. En wij wachten op een verslagje ;-)
Al een dikke proficiat gewenst!! Geniet van jullie dagje!!
Ook wij willen jullie een zeer mooie dag wensen! Je hebt voor de maand januari, ongelooflijk mooi weer! Geniet ervan! en we zijn al benieuwd naar een fotootje hier!
Geniet ervan!! Ik wens jullie een stralende dag toe, met zon, veel liefde en een leuk feest!
Hey Marleen en To Be Husband, Ook van ons een DIKKE proficiat alvast! We gaan zeker eens aan je denken morgen. Ben wel blij dat je nog ontspannen bent. Houden zo, dan kun je morgen zeker met volle teugen genieten. Bij ons nog 469 dagen te gaan Bwa, voor we het weten is het ook zover (denk en hoop ik). Groetjes, Geert en Cindy
Geniet van jullie dag en van elkaar!! Heel veel geluk samen...en maak er iets moois van!! Groetjes, Sonja
Hey, Supper!!!!!! Heel erg genieten en goed proberen slapen. Veel geluk samen!! Groetjes Ellen Ps: laat zeker weten hoe je er van genoten hebt.
Geniet ervan! Alvast een dikke proficiat! We kijken uit naar een verslagje en wat fotokes! groetjes Sara
Oh, leuk! Rust goed uit! en maak er morgen een mooie dag van én, neem even morgen de tijd om met 2 te genieten, want die dag vliegt voorbij ! Bij ons staan er nog 13 dagen op de teller.... proficiat!!!
Geniet ervan! Alvast een heel dikke proficiat!
Spannend!!! Ook wij wensen jullie en hele leuke dag waarop alles mag verlopen zoals jullie het gepland hebben. Rest me enkel nog te zeggen... GENITEN, GENIETEN, GENIETEN!! Veel geluk samen...
Spannend....geniet van jullie dag morgen en veel geluk samen!!!
maak er een mooie dag van en geniet ten volle xxx