Terug naar overzicht
ja wij stellen een lijst same met nummers die niet mogen ontbreken en dat zijn meestal ambiance liedjes of liedjes waar we een goede herrinering aan hebben en dan bedoel ik niet tesamen maar vroeger met vrienden onze dj vind dit een goed idee en een voorbeeld is le lac du connemara die moet zeker gedraaid worden en dan nog een paar zoals the eye of the tiger ..... groetjes
wij stellen ook een lijst op.Op onze site hebben we ook verzoeknummers gevraagd.Dit maakt het wat gemakkelijker.groeten Ellen
Ik wil zowel mijn moeder als mijn vader verrassen met een nummer waar ze "zot" van staan, maar voor de rest laten we het over aan de dj. Het heeft geen zin van liedjes op te leggen, als de genodigden zich niet amuseren. Dus, ik verwacht dat de dj zijn werk kent, en aanvoelt met welke muziek hij de meeste ambiance (en danslustigen) op de dansvloer krijgt.groetjesKatrien
Hoi,Onze DJ heeft ons gevraagd of we aan de gasten hun favo ,top 3 willen vragen zodat hij zeker weet wat de gasten graag horen. Vindt dat heel tof van hem dat hij echt geïnteresseerd is in wat het publiek die avond wil horen. Op onze website kunnen mensen hun favo top 3 doorgeven en hopelijk doen ze dat ook!Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hallo..Wij hadden dat ook gedaan, 2 CDtjes met liedjes die we mooi vonden, of die voor ambiance zorgen... helaas heeft onze DJ er niet zoveel rekening mee gehouden.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hey,Op de openingsdans en misschien ekele nummers nadien na (liedjes voor de ouders) laten wij het volledig over aan de DJ. Wij zitten wel deze week met hen samen om gewoon praktisch even te bekijken hoe en wanneer ze verwacht worden. En ja uiteraard zullen we wel doorgeven welke stijl van muziek we verwachten maar ik heb vertrouwen in de DJ.Ik heb ze al aan het werk gezien en er is altijd veel ambiance op en rond de dansvloer...groetjesAnn-Sophie09.09.06