Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

21-1-2011 15:41:02
Hallo medebruidjes en bruidegommen,

wij zouden graag onze menukaarten zelf maken. Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Hoe hebben jullie dit juist gedaan? Kruipt hier veel tijd in of valt dit best wel mee? Voorbeeldjes zijn ook altijd welkom: kirstenenwillemtrouwen@gmail.com

groetjes
en alvast bedankt!
kirsten

Kirsten
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 798

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik21-1-2011 16:40:15

Voor mijn broer zijn vormsel had mijn mama ook zelf de menu`s gemaakt.

Een mooie foto vanop zijn kaartje in sepia en daarover de menu gedrukt op kalkpapier, bovenaan waren de twee blaadjes samengebonden met een rafialintje.

OF

Je kan het ook andersom doen en de foto op het kalkpapiertje zetten (misschien wel omdraaien zodat je niet de `blinkende` kant naar boven hebt.
Dan kan je op het papiertje eronder het menu zetten.

Wanneer je zoiets neemt (niet gevouwen) is het misschien wel leuk dat je dat op een minischildersezeltje kan zetten, wordt heel veel gedaan en ik vind dit wel leuk.

Maar er zijn vast en zeker doe-het-zelfsites voor dit soort dingen ook.
Ik denk bijvoorbeeld aan Martha Stewart, die doet wel zo`n dingen denk ik.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-1-2011 19:30:45

Hallo

Kijk eens op trouwplaza, daar vindt je onder doe het zelf en knutselen een menu die je kunt downloaden in word, en dan kan je zelf alle kanten op.

Ik heb bij Action, dubbele kaarten g'kocht, met een uitgenseden venstertje vooraan, en dan 2 blaadjes geprint, eerste met MENU, datum en restaurant op en op het tweede de menu zelf. in de kaart en de 2 briefjes een gaatje int midden bovenaan en samen met een strik. Dus als het op tafel staat, zie je de naam van jullie door het venstertje.
Héél goedkoop en niet zoveel werk. 6 kaarten bij action voor 0,89 euro!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-1-2011 19:50:02

Wij hadden ook gewoon mooie blanco kaarten gekocht die je kan vinden bij de knutseltoestanden om zelf kaartjes te maken. Eerst wilden wij op de kaart zelf printen, maar omdat de kaart te glanzend was 'pakte' de inkt niet. Ik heb het menu dan maar afgeprint op een ander blad en in de kaart geplakt. Heel eenvoudig, dus...

lies
2-7-2011
 Meld misbruik21-1-2011 22:46:40

Hoi Kirsten,

wij hebben onze menu's samen met de uitnodigingen laten maken. Het ontwerp is nu klaar en het leuke is dat hetzelfde thema dan steeds terugkomt in kleine details... zoals de menu's
Qua meerkost blijft het heel beperkt en je feest is toch weer dat tikkeltje meer "af"

Maar zo'n dingen doe je natuurlijk eerder voor jezelf dan voor de gasten ;-)

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...